17 Ocak 2009

Mosmor Atkım :))

Ha bugün ha yarın, oldu olacak neden olmasın??? :)) Ay yanlış oldu bu değildi yazmak istediğim.
Ha bugün ha yarın derken ancak ekleyebildim. Geçenlerde yayınladığım kokoş eldivenlerimin takımı olan mosmor atkım ile karşınızdayım :)) Şu geçen sene moda olan kalın ipler varya işte ondan örüldü atkım. Atkının mimarı, benim örgü üstadım olan anneciğim. Büyük bir hevesle ve şıp diye örüyor. Her gittiğimde yeni bir hediye ile evime dönüyorum. Atkının tanıtımında ise başrolde sevgili zuzum var. Eh daha ne olsun, bana da kullanması kalıyor :))

29 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Zuzuna alıştık Embir'cim. Mor renge bayılıyorum. Güle güle giy

Mehtap dedi ki...

moru ben de çok seviyorum.Eldivenlerin ve atkına da bayıldım gerçekten.Anneciğinin ellerine sağlık.sende iyi günlerde,güle güle giy canım.

embir dedi ki...

Teşekkürler çocuklaçocuk ve mehtap. Anneme yorumları okuyunca çok seviniyor :))

Annekaz dedi ki...

bu ipler busene daha ucuz ay ben çanta gördüm çok güzeldi makinam yanımda değildi bu ipten yapmışlar süper süper ..morun rengi geçmedi hem rengi hemde böyle fırıklı şeyleri çok seviyorum güle güle giyin annenizinde elcazlarına sağlık..

Malla dedi ki...

Anneciğinin ellerine sağlık.İyi günlerde kullan.

Pilli-Cadi dedi ki...

ben geldimm:):)
iadeyi ziyarete geldim ve cok hos bir blogla karsilastim.
eldiven ve atki cok tatli cookk özellikle de rengi. güle güle kullan embir:)

blogrolldan takipteyim. sevgiler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Supperr :)) Iyi gunlerde kullan yeni cicilerini Embircim, mor harika bir renk yahuu :))

41 kitchen dedi ki...

şimdi derhal gidip anneme baskı yapacağım ben de :D:D:D çok güzel olmuş anneciğinin eline sağlık=)

Paşa dedi ki...

güle güle kullanın..

Nur dedi ki...

Annenin ellerine sağlık çok güzel olmuş gerçekten. Güle güle iyi günlerde kullanırsın inşallah

Semra Merdan dedi ki...

Mor renkte bu model cok asil durmuş.Ellerinize saglık,guzel gunlerde kullanın inşallah.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

herşey çok uyumlu gözüküyor.mor ve lila favori renklerim arasında...iyi günlerde kullanırsın inşallah..

embir dedi ki...

Çok teşekkürler arkadaşlar...

Ayca Karaoglan dedi ki...

canım benim ne güzel olmuş, güle güle kullan. annecinin ellerine, kollarına sağlık. annecim de bana örmüştü geçen kış bir lila rengi bir de yeşil :)

biryudumhobi dedi ki...

iyi günlerde kullan atkını:)

Sibella dedi ki...

Çok güzeel, hem de mor, yakışır süslü arkadaşıma :)))

Haydins dedi ki...

Ben Istanbul'da evde yatarken Derya Baykal'da buna benzer bir sey gostermislerdi Aliye atkisiymis..Ondan mi??

nrhnmrl dedi ki...

güle güle kullan embir

~PakKaramu~ dedi ki...

Visiting you Embir

Unknown dedi ki...

renkler süperr...
anneciğin ellerine sağlık olsun
:)))

Adsız dedi ki...

bunu örmek te ayrı bir keyif ben de yeşilini örmüştüm...hatta benimki aynı kubağaya benzedi:) eline sağlık güle güle kullan

embir dedi ki...

Atkımı beğenmenize ve güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim. Hafta sonu çantalar yapmaya başladım. Biter bitmez sizlerle paylaşacağım. Bence çok şirin olacakalr :))

beyaz mendil dedi ki...

Güle güle giy Embir'ciğim,eldiven ve atkı tamam sırada bere var:)

Adsız dedi ki...

güle güle kullan sevgili embir.annenizin ellerine sağlık.merakla çantalarınızı bekliyorum.

leyya dedi ki...

mor yay burcunun rengiymiş duyduguma göre))tonlamaları iyi ayarlandığında mor kombinasyonlarını ben de çok seviyorum.güle güle kullan embir.olmadı ki şööle bi annemiz))

embir dedi ki...

Leyyacım anneye gerek yok sen anneyi aratmıyorsun. Kendi yaptığın şeyi kullanmanın güzelliği de ayrıdır hani :)

Adsız dedi ki...

bu atkının ipinden bu ayki burda örgü dergisi vermiş fakat yapılışını ii anlatmamış. nasıl yapılıyor ben bilmiorum yardımcı olurmusun cnm ayrıca mor atkın çok hoş

Adsız dedi ki...

bu atkının ipinden bu ayki burda örgü dergisi vermiş fakat yapılışını ii anlatmamış. nasıl yapılıyor ben bilmiorum yardımcı olurmusun cnm ayrıca mor atkın çok hoş

embir dedi ki...

Canım bu atkıyı annem ördü ama bildiğim kadarıyla bir tığ alıyorsun (4 no falan) ipin bir kenarından aralıklarla dört beş kez batırıyorsun sonuncusundan çıkartıyorsun. Ay böyle anlatılınca olmuyor. Ben bir araştırayım fotoğraflı anlatım bulursam sana linkini yazayım bakarak yaparsan daha kolay olacak.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...