Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ocak, 2011 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

En kokoşundan termofor kılıfı / hot water bottle

Ya bu süper kokoşmuş, çok beğendim. Ya çocuğunuzun küçülen yeleğiyle falan ya da kesip biçip bir peluş kumaştan dikilebilir. Kolyesine ayrı bayıldım yani. Böbrek sancım olunca en iyi arkadaşım bu sıcak su torbaları oluyor. Bende bir tane de kokoş yapayım bari :)) Kaynak

Figen Abla İçin Termofor Kılıfı / hot-water bottle

by embir 10marifette canım arkadaşlarımın düzenlediği kış etkinliğine katılmıştım. Çekilen kura sonucunda ben hediyemi Figen ablacım için yapacaktım. Ne yapacağıma karar vermem oldukça zor oldu. Aklıma bir şey gelmedi ta ki etkinliğin bitmesine bir gün kalaya kadar :)
Hemen bir termofor aldım ve eve geldim. Sonra polar ve keçelerim ile dikiş malzemelerimi çıkarttım. Biraz kurdele, azıcık uğurböcüğü :)) işte ortaya bu çıktı. Kapısının aralığına da lavanta kesesi soktum. Figen abla içine sıcak su doldurulunca sıcakta mis lavanta kokusu ile rahatlasın istedim.
Benim yaptığım evin çatısı ve pencereleri mor oldu :)) Hediyem sahibine ulaştı bile...
10marifete eklediğim diğer çalışmalar için buraya, etkinlikte yapılanları görmek için buraya bakabilirsiniz.

Arkadaşlar Yardımıza İhtiyacım Var

Herkese merhabalar,
En acilinden yardımınıza ihtiyacım var. Biliyorsunuz kujum yurt dışındaydı ve geçen hafta döndü. O dönünce de arabamızı kullanmaya başlayalım dedik ancak bunu yapamadık. Neden mi? Ben ruhsatı kaybettim. Ya bu nasıl oluyor derseniz tamamen benim iş güzarlığımdan :(
Kujum yokken arada arabayı çalıştırıyordum. Öyle yapmak gerekiyormuş. Neyse yaklaşık iki ay önce yine arabayı çalıştırayım dedim. Beklerken canım sıkıldı, müzik dinlemek için torpido gözünü açtım. Cdlerden çıkartırken arabada ruhsatı gördüm. Bunun burada ne işi var dedim ve aldım eve çıkarttım. Ondan sonrasını hatırlamıyorum. Evin her yerine baktım ama yok. 
Allahım ya, nerede olabilir? Çekmeceler, çantalar, dolaplar, giysi cepleri, nevresim aralarına kadar her yere baktım ama yok :((
Hani belki sizin aklınıza benim aklıma gelmeyen bir yer ya da başka bir çözüm gelirse diye yazıyorum. En son ihtimal yeniden çıkartıcaz ama bu ay da vergi ayı, benim bu işi bir an önce halletmem gerekiyor. Cuma günü de şehir dış…

Pharmaozon Ozon Serumu

Sizlere süper bir ürün tanıtmak istiyorum. İsmi Pharmaozon cilt bakım serumu, kendisi ülkemizde ilk ve tek ürün. Yaşlanmaya karşı etkili, lekelere ve selülite karşı savaşan, ter kokusunu bile engelleyen... o kadar çok özelliği var ki anlatmakla bitmiyor. Nedir bu serum diyecek olursanız gelin özelliklerini hep birlikte okuyalım.
ÖZELLİKLERİ
PHARMAOZON SERUM yoğun ozon ve jel formülü ile "fully ozonated olive oil"in diğer çok etkili doğal bileşikler ile karışımından elde edilmiştir. Ozon Serumu jel formunda olduğu için ozonlu yağlara göre etkisi 10 kat daha fazladır. Yüksek konsantre medikal ozon içerir.Olive Oil, Shea Butter, Borage Oil, Citrus Medica Limonum Oil ile güçlü ve benzersiz hızlı bir etkiye sahiptir.Kimyasal, sentetik petrol türevi alkol ve allerjen hiçbir katkı maddesi içermez. %100 doğaldır.

PHARMAOZON KULLANIM YERLERİ

Anti-Aging, Kırışık Giderici, Sıkılaştırıcı, Toparlayıcı ve Cilt Sarkmalarına Karşı: Yoğun oksijen ile yaşlanma nedeniyle, uzun süre oksijenlenmeyen…

Minik Bir Ara

Merhaba arkadaşlar,

Ben kısa bir süre yazı yayınlayamayacağım, beni merak etmeyin diye haber vereyim dedim.
Sonunda inşallah yarın kujumcum canım benim geliyor. Aylardır Kırgızistan'daydı. Oh ya sonunda uluslararası görevini tamamladı ve vatana dönüyor... Lay lay lommmm...
Haydi bana müsaade, öpüldünüz şekerler.

Güzellik ve Bakım-7 / Beauty & Care

GİYSİLERLE ZAYIF GÖRÜNÜMÜN 6 YOLU
İşte bazı moda uzmanlarından daha ince gösteren moda ipuçları Kilo vermeyi bekleyecek kadar zamanınız yok mu? İşte bazı moda uzmanlarından daha ince gösteren moda ipuçları... İyi görünmenin yolu sadece zayıflamaktan geçmiyor. Doğru kıyafetlerle daha zayıf ve daha ince görünmenin püf noktaları da var. İşte modacılardan daha zayıf görünmenizi sağlayacak 6 öneri..

1. Tek renk kullanın Gece mavisi, kahverengi ya da siyah gibi tek renk koyu renkli elbiseler giyin.. Bunun yanı sıra aynı rengin farklı tonlarını da birlikte giyebilirsiniz. Bej, deniz mavisi, mercan ya da teninize en iyi giden renklerde desenleri bulunan giysiler de olabilir. Eğer rengin sizi daha kilolu gösterdiğini düşünüyorsanız, elbise olarak sizde nasıl durduğuna da bakın. 
2. Kumaşları doğru seçin Katı, sert ve ağır hatta yapışan kumaşlardan uzak durun. En iyi seçim hafif, yumuşak ve giydiğinizde vücudunuzdan kayan kumaşlardır. Amacınız vücudunuzun genel şeklini görmek olmamalı.. 
3. Vücudunuz…

Güzellik ve Bakım-6 / Beauty & Care

SAÇ BAKIMI Yıkama
- Saçın güzel olması için öncelikle temiz olması şarttır. Şampuanınızın etkisini ve genel saç hijyeninizi artırmak için fırçalarınızı sık sık sabun ve sıcak suyla temizleyin.
- Şampuan öncesi saçınızı kir ve tozdan arındırmak için fırçalayın. Şampuanınız daha etkili olacaktır.
- Krem işlemini uygularken,kullandığımız saç kremi herhangi bir bakım özelliği taşımıyorsa saç derisine temas etmeyecek şekilde sadece uç kısımlara uygulayın ve bol suyla durulayın. 
- Saç derisinin asit seviyesi ciltten daha fazladır. Bu nedenle bazik özellikli sabun saç için kesinlikle tavsiye edilmez. Saç tellerinin kurumasına ve canlı hücrelerin tellerden ayrılmasına neden olur.

- Şampuanın köpürme oranı, içeriğindeki köpürtücü maddelere ve kullanılan suyun sıcaklığına bağlıdır. Ayrıca saç ne kadar kirliyse şampuan o kadar az köpürür. Su ne kadar sert ve kireçliyse, o kadar fazla şampuan kullanmak gerekir. Kısaca köpürme, şampuanın çok fazla temizlediği anlamına gelmez.
Bakım - Saçınız düzse, muhte…

Süper Keçe Çiçek

Şu kıvrılarak yapılan çiçeğin bu da başka bir versiyonu, sanırım yanları farklı kesilince böyle durmuş. Bence mükemmel olmuş. Kaynak

Güzellik ve Bakım-5 / Beauty & Care

SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI BİTKİSEL ÇÖZÜMLER
Kalendula, papatya vb. karışımı – kepeklerden arındırır ve saç köklerini güçlendirir. Kalendula - 2 yemek kaşığı Papatya - 2 yemek kaşığı Lavanta Çiçeği - 1 yemek kaşığı Kekik Otu - yarım yemek kaşığı Bitkilerin üzerine 1.5 litre kaynar su ekleyin, üzerini kapatıp 20 dakika demlemeye bırakın. Saçlarınızı bu karışımla yıkayın. Bu karışım açık renkli saçlar için uygundur. Saçları kepekten arındırır ve saç köklerini güçlendirir.
Isırgan otu – saç derisi kaşıntısına karşı. 250 ml elma sirkesini kaynama derecesine kadar ısıtın (ama kaynatmayın) ve içine bir avuç dolusu ince kıyılmış ısırgan otu yaprağı ekleyin ve soğuyana kadar demlendikten sonra süzün. Saçları kafa derisine masaj yaparak durulayın. Havuçlu limonlu karışım – mide, böbrek rahatsızlığından dolayı saç sorunu yaşayanlar kullanabilir Havuç suyu - 3 yemek kaşığı Limon suyu - 6 damla Karıştırın ve saçları kötü uzayan çocuklarınıza içirin. Havucu bol miktarda kullanın, haşlayın, havuç köfteleri yapın, h…

Süper bir elbise kalıbı / Los mil y un vestidos

Hafta sonu facede takılırken şeker kafenin paylaşımında gördüm bu modeli. 5 dakika 44 saniye boyunca devam eden bir model, ay benim başım döndü yapanın başı dönmedi vallahi. Bir elbise bu kadar çok çeşit kullanılabiliyor muymuş diyorsanız izleyin ve görün anacım :) Kesinlikle denemek isteyeceğim bir model bu, kalıbı da çok basit zaten. 150 cm x 150 cm bir penye kumaş ile yapılmış, ortasına iki yuvarlak o kadar. Videoyu izleyin sonra da kalıbı için şekercafe'nin sayfasını ziyaret edin arkadaşlar.

Keçe Çiçek Broşlar

Yine keçe çalışmaları buldum. Daha önce sizlerle paylaştığım ipad kılıfının üzerindeki çiçekler burada da broş olmuş. Acaba hemen denesem olur mu olur valla. Kaynak

Keçe Çiçekler / Felt Flowers

Burada yedi farklı çalışma var ve ben hepsini çok sevdim. Saç bantları, broşlar hepsi çok hoş olmuş. Biraz kopya çekmekten zarar gelmez. Daha doğrusu bunlardan feyz alıp denemeliyim :)) Kaynak

Güzellik ve Bakım-4 / Beauty & Care

CESUR VE SEKSİ OLUN! Yapılması gerekenler: Sırtınızı mükemmel bir kıvama sokmak için yapacağınız bazı hareketler var. Hazırsanız başlayalım: İlk önce elinize 1,5-2,5 kiloluk dambıllar veya 1,5 litrelik su şişeleri alın. Elleriniz kalça hizanızda ve avuç içleri birbirine bakar şekilde olsun. Daha sonra ellerinizi omuz hizanıza kadar kaldırın, kısa bir süre durduktan sonra başlama pozisyonuna dönün. 15 tekrar yapın. 
İkinci sette, kollarınızı 5 saniye süreyle havada tutun. Üçüncü sette kollarınız havadayken, 8 saniye boyunca ağırlıkları 1,5 cm yukarı kaldırıp indirin. 2 veya 4 hafta içinde kol ve omuzlarınızın biçimlendiğini göreceksiniz.
Haftada yarım kilo:Yarım kilo verebilmek için 3 bin 500 kalori yakmanız gerektiğini belki duymuşsunuzdur. Peki hangi egzersizleri yapmanız gerektiğini biliyor musunuz? İşte size iki etkili yağ yakma yöntemi:
Koşun: Düzenli bir şekilde haftada 4 veya 5 kez yarım saat koşmak (yaklaşık 2 km), uzun mesafe koşmaktan daha çok kalori yaktırır. Peki neden daha …

Ipad Kılıfı

Bu ipad kılıfıymış ancak ajanda bile kaplasak güzel olur. Ben en çok keçe çiçekleri beğendim. Sadece aynı boyda yuvarlaklar kesip uçlarından minicik kaplayıp yan yana dikmişler. Kaynak

Klozet Takımı

Vay anasını, çok hoş olmuş. İnce iş anacım yok ben yapamam, o kadar sabrım yok benim ama belki yapan sabırlı arkadaşlar çıkar, kesin çıkar... Kaynak

Güzellik ve Bakım-3 / Beauty & Care

Siyah Noktalara Yoğurt ve Limon Suyu:Cildimizdeki istenmeyen misafirlerden biri de siyah noktalar. Daha temiz bir cilt için evinizde kolaylıkla yapabileceğiniz limon suyu ve yoğurtla hazırlanan maskeyle, sivilce ve siyah noktalardan kurtulabilirsiniz.
Bir kâse yoğurda bir limonun suyunu karıştırın. Bu karışımı, gözlerinize gelmemesine dikkat ederek yüzünüze yayın ve 15 dakika bekleyin. Yüzünüzde kuruyan maskeyi ılık suyla yıkayarak çıkarın. Limon suyu cildi dezenfekte eder, sivilceleri kurutur ve siyah noktaların kaybolmasına yardımcı olur. Yoğurt ise cildi besler, nemlendirir ve yağ miktarını dengeler. Bu maske haftada bir kez uygulanabilir.
Yulaf Ezmesi Maskesi:Yulaf maskesi ile siyah noktalardan kurtulun yulaf ezmesi, cildin derinlemesine temizlenmesi ve siyah noktaların yok edilmesini sağlayan bir maskedir. Bu maske ayrıca cildin içinde dolaşan pislikleri temizleyip, cildin fazla yağlanmasını da engeller. Bu nedenle kuru ciltli kişiler tarafından pek fazla kullanılmamalıdır.
Yulaf ez…

Güzellik ve Bakım-2 / Beauty & Care

VÜCUT GÜZELLİĞİ CİLT GÜZELLİĞİYLE ORANTILIDIR



Yeterli uyuyun: Uyku sırasında enerji yenilenir, zehirli maddeler vücuttan atılır, dokuların beslenmesi düzelir ve hücre metabolizması normale döner.Stresli olmayın. Stresliyken vücut insulin salgılar. Bu durum vücutta yağ ve şeker birikimine yol açar.

Kilonuzu sabit tutun: Sık aralıklarla yüksek miktarda kilo alıp vermek deride esneklik kaybına neden olur. Bu durum deri yapısını bozar ve selülit oluşumuna zemin hazırlar.
Gelişigüzel ilaç kullanmayın: Özellikle idrar söktürücü ve müshil ilaçlarını doktor tavsiyesi ile kullanın. Selülit, vücuttaki su-tuz dengesi değişikliklerine son derece duyarlıdır. İlaçların kötü kullanımı bu dengeyi bozabilir.Güneşlenirken dikkatli olun.Fazla güneşlenmek cildin yaşlanmasına ve direncinin azalmasına neden olur. Sıcak saatlerde (12-16 arası) güneşlenmeyin ve mutlaka güneşten koruyucu bir ürün kullanın.Kan dolaşımını engelleyen nedenlerden uzak durun.Kan dolaşımındaki yavaşlamalar ve düzen bozuklukları selüli…