10 Ocak 2011

Haydi Ceketlerimizi Daraltalım

Size bol gelen ceketiniz mi var? Sorun değil, terzi parası vermeden kendiniz de ceketinizi daraltabilirsiniz. Hemde o kadar pratik ki, öyle dikiş falan bilmenize bile gerek yok. Hatta bu işlemi tişörtlerinize de uygulayın bence süper olacaklar.
Önce ceketinizin sırt kısmındaki dikiş yerlerinden aynı aralıklarla karşılıklı dört yeri işaretleyin.
İşaretlediğiniz yerlere çengelli iğne takıp kurdele geçirin ve deneyin bakalım istediğiniz gibi duruyor mu? Kurdele ile sıkılınca ceket belinize tam oturuyorsa sorun yok demektir. Eğer sorun çıktıysa işaretlediğiniz yerlerde kaydırma yapın.
Sonra çengelli iğnelerin olduğu yerlere onları çıkartıp metal halkalardan dikin. Sonrasında halkaların içinden kurdelenizi geçirin. İşte bu kadar basit. Kaynak

6 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de tshirtümün ucunu uzun ip gibi kesip sırt kısmına açtığım deliklerden geçirerek bu daraltma işlemini yapmıştım.
Hem şimdi fiyonk da moda.Kalın bir kurdela ile bu işlem çok daha şirin ve şık olabilir;)

Madam Dö Gonç dedi ki...

Bayıldım !

embir dedi ki...

ay o tshirt kesip kurdele takma işini bende suzyde görüp bayılmıştım canım.
Körebecim merci şekerim.

uğurböceği dedi ki...

süper olmuş bayıldım cesaret edebilirsem bende yapacam :D

Fatma dedi ki...

Harika bir düşünce bu ya, denemek lazım, teşekkürler paylaşımın için:)

senem dedi ki...

tam benım istediğim gibi iyi fikir.
sırtta çapraz modellere hastayım :)

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...