15 Aralık 2010

embir'den sürpriz yılbaşı hediyesi

Bu yazıyı yoruma kapattım. Sıra çekilişte...


Uzun zamandır aklımdaydı bunu yapmak hazır yeni yılda kapımızı çalmak üzereyken haydi dedim bende hediye furyasına katılayım. Hediyeler neler olacak bende bilmiyorum, ondan ismi sürpriz hediye zaten.

Sürpriz hediyelere 3 kişi sahip olacak. Yeni yılda yapacağım çekiliş sonucundaki 3 talihli kişinin bu hediyeleri kazanabilmesi için yapması gerekenler;
1. İzleyicilerim arasında olmak
2. En azından adınızı ve soyadınızı ya da nickinizi bu yazının yorumunda belirtmek
3. Yeni yılda yapılacak kurayı beklemek :)

Çekiliş 03 Ocak 2011 tarihinde yapılacak ve sonuç aynı gün bloğumda yayınlanacaktır. Şanslı olan arkadaşlarımla sonrasında iletişime geçip adres bilgilerini alıp hediyelerini kargo ile onlara ulaştıracağım.

Herkes sadece bir kez katılabilir. Çoklu katılımlar geçersiz olacaktır :)

Hepinize bol şans diliyorum arkadaşlar. Duyanlar duymayanlara anlatsın lütfen...

92 yorum:

Banuca dedi ki...

Ben hediye almayı çok severiiiiim :))))

Leylak Dalı dedi ki...

E benim başım kel mi, ben de geldim. Hediye dedin mi hemen damlayacaksın:)))
Sevgiler yolluyorum...

ernur dedi ki...

inşallah şansım vardır :)
sevgiler...
http://ernurlahertelden.blogspot.com/2010/12/embirden-hediye.html

Adsız dedi ki...

Yaşasın!!!
Sürpriz hediyeler bayılırım. Hele de sizin gibi severek takip ettiğim marifetli hanımlardan olunca ayrı bir güzel olacak bu çekiliş.Sizi zaten beğenerek takip ediyorum ve çalışmalarınıza hayranım. Heyecanla çekilişi bekliyorum:))))

Selma Bülbül

Adsız dedi ki...

merhaba,izleyicin oldum,yeni yıl çekilişine katılmak ve şansımı denemek istiyorum.Kampanyayı facebookta duyurdum.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000736512401

gülay çetinkaya
glcenaz@hotmail.com

3prenses dedi ki...

güzelmiş.hadi hayırlısı:))

ebrulikedi dedi ki...

ben katılmak istiyorum embircim.herkese bol şans:)

oytunla hayat dedi ki...

embir çekiliş yaparda katılmamak olmaz dimi :))
Şansımız yoktur ama yinede deneyelim :)

BALLI LOKMAM dedi ki...

şansım pek yoktur ama bende katılmak isterim

Manolya YILMAZ

biyasimadahagirdim dedi ki...

sürprizleri severim ;)

evdebirMELEK dedi ki...

yeni yıl herkese şans getirir umarım. bunlardan biri de ben olurum inşallah:)

ÖZLEMCE dedi ki...

süperrr.bende katılmak isterim.3 ocağı bekliyorum heyecenlaa

Unknown dedi ki...

selam!
süprizleri çok severim=))))
Ben de katılmak istiyorum çekilişe.
Hatta blogumda duyurdum.
http://muhendishi.blogspot.com/2010/12/hediye-cekilisi-duyurusu-72.html
sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım şansım olmadığı için bu tür
çekilişlere katılmıyorum.Ama sende
şansımı deniycem zaten izleyicinim
blog bilgilerimde var:))Sanırım bü
tün kuralları yerine getirdim.
http://deryayla.blogspt.com

Gizemli Tosbaga dedi ki...

Canım izleyicinim. Blogumda yayınladım.
http://gizemlitosbaga.blogspot.com/2010/12/embirden-ylbas-hediyesi-3-ocak.html

teşekkürler, umarım şanslılardan olurum.

gizemli tosbaga
lazyemy@gmail.com

Selfet dedi ki...

Süprizler herzaman daha heyecanlı oluyor :) Herkeslere bol şans..

nrhnmrl dedi ki...

embirim ben de varım.

zeynep78 dedi ki...

MERHABA;
478. İZLEYİCİN OLDUM,
SÜRPRİZLERE BAYILIRIM :)
BLOĞUMDA YER VERDİM ;
http://efsane78.blogspot.com/2010/12/embirden-surpriz-ylbas-hediyesi.html
ŞANSLILARDAN OLMAK DİLEĞİYLE..
ZEYNEP EFE
zeynepefe78@gmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba süprizi merak edip bende katılmak istedim.izleemeye aldım hatta bloğumdada yayınladım.
http://agonya82.blogspot.com/2010/12/embirden-yeni-yl-suprizi.html
Emine yavaş
emineyvs@gmail.com

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

bende istiyorum..
http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=566789189

deniz uslu
denizz.kayra@gmail.com

Unknown dedi ki...

10 MARİFETTEN BERİ SESSİZDE OLSA TAKİPÇİNİM..AMA BÖYLE BİR HEDİYEYE DUYARSIZ KALAMADIM HELEDE ÇEKİLİŞTEN 5 GÜN SONRASI DOĞUMGÜNÜMSE :) ŞANSLI İSİMLERDEN OLURUM UMARIM..

http://bloglardankampanyalar.blogspot.com/2010/12/embirden-surpiz-var.html

gülin manav
gulinozgur@gmail.com

Adsız dedi ki...

zaten uzun zamandır izleyicinim canım oaşamaya gerek kalmadı, şimdi birde yorumumu yazınca geriye kalıyor şansımın yüzüme gülmesini beklemek:) Sen süpriz hediye demişsen kimbilir neler döktüreceksin:) Merakla bekliyorum, sevgilerimle...

ESRA ERGEN dedi ki...

merhaba izleyicin oldum ve blogumda duyurdum
http://esraergen.blogspot.com/2010/12/embir-embirden-surpriz-ylbas-hediyesi.html

Esra Ergen
esra.ergen@hotmail.com

SeMa dedi ki...

izleyicinim
şanlı kişi ben olmayı isterim
http://sema-adnan.blogspot.com/2010/12/embir-embirden-surpriz-ylbas-hediyesi.html
sema kırıcı
sema_adnan06@hotmail.com

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ben de varım:)

Ayşe dedi ki...

Merhaba

izlemeye aldım.

çekilişi bekliyorum :)

Ayşe Yersiz

Adsız dedi ki...

merhabalar,sizi izlemeye aldım.
sevgilerle...
açelya yılmaz
pretemagna@gmail.com

Nurses dedi ki...

merhaba,izleyicin oldum,yeni yıl çekilişine bende katılmak ve şansımı denemek istiyorum.Kampanyayı facebookta duyurdum.
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000723724517
Nurses Dönmez
nurses.bilgin@hotmail.com

Herkese bol şans..

Adsız dedi ki...

merhaba. izleyiciniz oldum. sürpriz olması çok heyecan verici :) sonucu merakla bekliyorum.

yanasip1@gmail.com

Tiki Kezban dedi ki...

Merhaba,
Bu süpriz çekilişte ben de olmasam olmaz:)

Blogunuzun tekipcisiyim.

Alın iste bu da yorumum.
Bu arada blogunuz cok sirin.
Bol şans:)


Tiki Kezban

tikikezban@gmail.com

ece dedi ki...

merhaba izleyiciniz oldum şanslı üç kişiden bir olmak isterim bloğumda yer verdim
http://derinceece.blogspot.com/2010/12/embirden-surpriz-ylbas-hediyesi.html
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

narinim dedi ki...

bende izleyicin oldum.nikneym : "narinim" bol şans.
narin topdemir narin_zenfree@hotmail.com

Adsız dedi ki...

izleyiciniz oldum artık beklemek kaldı çekilişi sevgiler..

erkan türkan
emnsz@hotmail.com

Sibella dedi ki...

Beni de unutma Emine'cim :)

Emelin Güncesi dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu izlemeye aldım,ben de beklerim.

Emelin Güncesi
emelbozdemir@gmail.com

selçuk karadağ dedi ki...

şartlarım tamam umarım bir süpriz hediyede senden kazanırım.

selçuk karadağ

selcukkaradag@mynet.com

prenseslerim dedi ki...

Dediğinizi yaptım ve yarışmayı kendş blogumda da duyurdum umarım kazanan şanslılardan biriside ben olurum :)
http://prenseslerm.blogspot.com/2010/12/hediye-kampanyas.html

hawwa dedi ki...

Merhabalar,
Süpriz hediyenizi çok merak ediyorum.Pek heyecanlı bir bekleyiş olucak.Kampanyanızı;
http://tukenmezdefterim.blogspot.com/2010/12/embirden-surpriz-ylbas-hediyesi.html
bloğumda duyurdum.Şimdiden hepimize bol şans..

havva ekşi sakallıoğlu
havaeksi@hotmail.com

dilek onn dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
... dedi ki...

merhaba
sürpriz hediyelerden birini kazanmam bana da sürpriz olur umarım :)
şartları yerine getirdim
Ayşegül
babysvictory@gmail.com
http://www.facebook.com/Yarim.istanbul/posts/182365908441133

uğurböceği dedi ki...

slm.izlemey aldım.bende bu süpriz hediyeye talibim.
kadriye

aytebru dedi ki...

bloğunuzu hep takip ediyorum.herkese şimdiden iyi yıllar:)))
ebru yurttaş

Masum İnciler dedi ki...

izleyicin oldum bende bloguma beklerim :) Burcu Ekici

paşam41 dedi ki...

merhabalarr izleyicin oldum süprizlere bayılırım şans banada gülsün yeni yılda blogumda yayınladım sevgilerimle

http://iyikivarsinpasam.blogspot.com/2010/12/embirden-surpriz-ylbas-hediyesi.html

reyhan dönmez
rey_ka_ers@hotmail.com

özgebartın dedi ki...

canm izleyicinim ve hediyelere bende talibim kızımın şansına inşallah bize çıkarrr

Bloğumda paylaştım.http://ruyammmm.blogspot.com/2010/12/embirblogspotcomdan-surpriz-hediye.html

Özge ÇAY
amastris_0074@hotmail.com

arzu dedi ki...

hediyeler için sürpriz dedin ya,
sanki daha bir heyecanlı oldu
e bu heyecana katılmamak olmaz :)
sevgiler
arzu aydogan

Tabiat Ana dedi ki...

bende katılayım bakayım kızımın şansına :))
tabiat ana (http://benimgizlibahcem.blogspot.com/ )

Runkli dedi ki...

Embırcımm suprız hedıyelerını merak ederek bende katılmak ıstıyorum bu cekılıse. Senın yaptıgın hersey super. Bu sanslı 3 kısıden bı tanesı ben olurmuyum acaba? Opuldunnnn

Unknown dedi ki...

Merhabalar önceliklekampanya için çok teşekkürler...
bende izleyiciniz oldum, umarım birşeyler kazanırım :) herkese bol şanslar...

Serkan ULUTAŞ
serkanulu@msn.com

evrim dedi ki...

sürprizzzz:)

ay ısıgım dedi ki...

merhaba blogunu izliyorum
bediş
guzguzelim@gmail.com

superisi034 dedi ki...

10 marifetten superisi034 =) bende katılmak istiyorum. inş. şansım vardır

Pisinaz dedi ki...

selam ben de geldimmmm hediye dedin mi dayanamammm :):) ama kesin dediğin tarihte girmeyi unuturum tecrübeyle sabittir unutmuşluğum vardır kazandığım hediyeyi :) olur da şans bana gülerse edaca81@hotmail.com a bir mailcik atar mısın?
herkese bol şans...

GAMZELİ ANNE dedi ki...

BENDE GELDİM CANIMMM:)HERKESE BOL ŞANS:)

Annekaz dedi ki...

sen yaparsında ben katılmazmıyım ilk hediye çekilişine katılışım çok heyecanlıyım :))

Adsız dedi ki...

bu yılın bana uğur getireceğine inanıyorm oyüzdenden bende katılmak istiyorum hade rastgele..
nil erişken

su perisi dedi ki...

520. izleyicinim teşekkürler
fidan dmir
fidanerili78@hotmail.com

happy dedi ki...

bende isterimm:) mia ben

Unknown dedi ki...

bende izliyorum..
kurtogluelif@gmail.com

gıdacı87 dedi ki...

bende bekliyorum umarım bana çıkar:)))

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Yeniyıl da ilk hediyemi senden almak isterim embircim :D Kimbilir sen ne marifetler döktürmüşsündür sürprizlerine :D Sevgiler...

Sibel Gönen -

Pınar Şenoğlu dedi ki...

Hediyenin içeriğini çok merak ediyorum
Kazanmayı dilerim..
Bu harika düşüncen içinde çok teşekkürler
pinarindunyasi@gmail.com

tuğba dedi ki...

bakalım yeni yıl şans getirecek mi?
tu-al2010@hotmail.com
tuğba turpçu

Unknown dedi ki...

merhaba izleyicin oldum sürpriz hediye daha ilgi çekici
blogumda da böyle bir kampanyaya seni de beklerim
http://www.facebook.com/profile.php?id=528858840
parmakkurabiye@gmail.com
nihan keçeci tali

Adsız dedi ki...

ben de kızımın şansına katılayım bakalım :))

bahar tuz dedi ki...

selam
izleyicin oldum
bcetin83@hotmail.com

bahar tuz

Unknown dedi ki...

bende bende AYŞEGÜL KURT ÇİFTCİ
oktaysegul@hotmail.com

Haydi mutfağa dedi ki...

zaten aylardır izleyicinizm :))
inşallah kazananlardan biri ben olurum
gamze yılmaz

şengül ilbay dedi ki...

http://sengl0006.blogspot.com/ şengül ilbay bende istiyorum saygılar

Archferda dedi ki...

zaten izleyici listendeyim ,hediye içinde listeye girmek istedim:)

BynFavori dedi ki...

embirim içinde hiç bişey olmayan blogumla izleyicin oldum:) Gülendam adıyla lakin ben marifetten favori:)) ne demiş atalarımız 'yemek buldun ye, dayak buldun kaç' 'fazla hediye göz çıkarmaz' :))))))))))

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

ben de katılmak istiyorum.. katılan herkese bol şanslar...

Unknown dedi ki...

ben hediyeleri çok severim ki :)

emelkorkut dedi ki...

bende izleyiciniz oldum.Etkinliğiniz çok güzel ve heyecan verici.Teşekkürler

hayriye dedi ki...

hımmm süprizlere bayılırım.hadi bende deneyim şansımı.herkese mutlu ve sağlıklı geçecek bir yıl diliyorum.
hayriye.turgut@gmail.com

irem dedi ki...

süpriz hedıye ınsanı dahada cok heyecanlandırıyor:)
rastgele:)
irem dilber
irmdilber@hotmail.com

Neslihan Duysak dedi ki...

kambersiz düğün olmaz:))

LiliMini dedi ki...

geldim ben de :)

BİLTAN dedi ki...

Selaaam,

Ne zamandır yokum buralarda şöle bi bakiiim Embir napar ne eder diye:))) e bakmışken katılıyım bari dedim....tabiki süprisss de süper olur valla...:)))Kucak dolusu sevgiler ve mutlu yıllar...

kampanyafy dedi ki...

yaptıklarını zaten uzun zamandır takip ediyorum.sürpriz çekilişte bende şansımı denemek istedim.
kampanyafy@hotmail.com

mutluedenseyler dedi ki...

bende geldim,sürprizlere asla hayır siyemiyorum. :)

esra dedi ki...

552. izleyicinim:) sevgiler
bilmisbalik@gmail.com

şule dedi ki...

embir bende hediye istiyorum çalışmalarına hayranım :)

dugdug dedi ki...

bende burdayım... dugudugu:)

ceyt dedi ki...

merhaba canım,seni zevkle takip ediyorum.böyle çekilişlerde hiç şansım yoktur ama, yine de katılmak isterim.
sevgiler..

TUGBA dedi ki...

http://tugbaninmekani.blogspot.com/2010/12/hediye-cekilisi.html bende hediye istiyorum

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim ben çelebi74
nam-ı diğer NilgünKomar

çekiliş için bende varım!
2011 oğlak burcu için çok şanslı olacakmış öyle okudum bir yerde belkide bana şans güler bu çekiliş ile :)

Unknown dedi ki...

merhabalar blogunuzu severek izledim özlem cacim
umarım şanslı 3 kişiden biri olabilirim
şimdiden iyi yıllar
özlem cacim
ozlemcacim@gmail.com

Lia dedi ki...

embircimm...
ben önceden katılmış isem onu geçersiz say ve bunu kabul et! e-maillim:glc_2000@hotmail.com
teşekkürler böle güzel hediyeler için blogun tatınıyor ve dilden dile övgülerle geçiyor unutma bunu sakın bende senin yalancınım!Ben Lia.Bir mail atarsan sevinirim canım...
Allah Yeni Yılda KOlaylıklar Getirsin Sana!:)

Serap Dalmızrak dedi ki...

ben de kaçırmayım bari:)

zeynep dedi ki...

Geç kalmadım değil mi bende varımm..Sevgiler..

@rmi dedi ki...

çok merak ettim hediyenı izlemeye aldım ama blogum yok
armagan2807@hotmail.com

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...