18 Aralık 2010

Embir yine bişi yaptı / bag organizer


Bakalım bu fotoğraf size bir şey anımsattı mı? Atkı olabilir mi? Bilmem belki de... Haydi önce tahminler lütfen. İçeri girince zaten ne olduğunu anlayacaksınız. Uzun bir runner olabilir mi? Ben bu kumaştan runner yapmayı da düşündüm aslında, kumaşım hala var, belki denerim.

Hani burada bir sepetimi boyayıp içine de süslü bir şey dikmiştim ya işte o kumaşı kullanarak bunu yaptım. Gül ve pöti kare birleşince güzel duruyor. Başka ne yapsam bana fikir verirseniz sevinirim.

Gelelim konumuza... bakalım bu neymiş???



İşte bu, çanta içinde çanta yaptım. Çanta organizeri de diyebiliriz. Kumaşı ikiye katladım diktim. Sonra bir daha ikiye katladım bir daha diktim. Aralarını da eşyalarımın büyüklüğüne göre farklı boylarda diktim. İçini de doldurdum, geriye kullanması kaldı.

Artık çanta değiştirmek zulüm olmayacak, acaba bunlardan yapıp pasajıma mı koysam? Ne desiniz?

9 yorum:

LiliMini dedi ki...

Kumaşın çok güzelmiş Embircim. Bundan ben de yapmak istiyorum ne zamandır. Güle güle kullan canım :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Buna benzer bi organizerı 10 tlye aldım, ama kullanamdım. benim gibi dağınıklara göre deil

Nedret dedi ki...

Eline sağlık. Kumaş çok şeker. Mutfak masana runner yap bence. Ekmek sepetini de kapla. Çok yakışır.
Sevgiler.

Runkli dedi ki...

Ayy harikasın canım yaa :))
çok iyi fikir bende yapsam iyi olur aradığımıda bulamıyorum çantanın içinde :)) dikiş makinam olsaydı cırt cırt yapardım elde zaman alıyor :(

nalan dedi ki...

eline sağlık,şeker embire şeker pembe organizer:)))

embir dedi ki...

teşekkürler herkese,
Ay azıcık dışarı çıktım dolaştım geldim bende...

Nedret ablacım tavsiyenizi değerlendireceğim evet ekmek sepeti ile takım yapayım en iyisi...

Banuca dedi ki...

Kumaş gerçekten çoook şeker, Neduk'a katılıyorum, takım olarak çok cici görünecek:)

Creative Mind dedi ki...

This is super smart organizer..waooo Embir,very nice...
~ Love ~

Adsız dedi ki...

This post is invaluable. Where can I find out more?
Visit my homepage :: torebkidamskie.beep.com

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...