04 Aralık 2010

bir boyunluk daha / scarf


by embir

İşte sizlere bir boyunluk daha...

Bunu da annem bayramda örmüştü. Rengini beğenince ipi aldı ve başladı örmeye. Benim favori renklerim pembe ve mor bunu bilmeyen kalmadı. Belkide o kadar çok pembe ve mor eşyam oldu ki ondan başka renkler olması hoşuma gidiyor... Nedret ablanında örgü boyunlukları vardı. Şuradan örgü işlerine bakabilirsiniz.

Diğer boyunluklarımı görmek için buraya, tüm örgülerim için buraya bakabilirsiniz. Olmadı tüm aksesuarlarımı incelemek isterseniz de buraya bakabilirsiniz.

Şimdi benim gidip çamaşırlarımı asmam sonrada evimi toparlamam gerekiyor. Siz yorumlarınızı yaza durun ben dönünce cevap yazayım....



3 yorum:

Unknown dedi ki...

ÇOK GÜZEL GÜLE GÜLE KULLAN,KOLAY GELSİN.YORMA KENDİNİ EV İŞİ BİTMEZ YAP YAP.....ÖMÜR TÜKETİYOR

Nedret dedi ki...

Aman da, güzelim bana link vermiş:)))
Teşekkür ederim. Yine dört ayağının üstüne düşmüşsün bakıyorum. Anne de,kayınvalide de seni bol bol şımartırlar yine bu kış:) Sevgiler.

Cafe Pepela dedi ki...

Mm,çok cici olmuş!
Emeğine sağlık:)
Kolay gelsin bu arada..
Sevgi ve selamlarımla

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...