10 Aralık 2010

Bu kazaktan ne olur-2 / What happens if this sweater



Bir kazağın daha dönüşümünü tamamladım. Kazak abime aitti annem yün kazağı makinede küçültmeyi başarınca bana vermişti. Al kızım sen bundan bir şey yaparsın dedi. Uzun zaman öylece bekledi zavallıcık. Geçenlerde buradaki kazağımın kalan parçalarıyla onu biraz daha küçülteyim dedim. 90 derecede 2 saatte ben yıkadım, oldu minicik bir kazak. İşte bende aldım onu elime bişi yaptım. Ne yaptığımı söylemem. Azıcık merak edin :) 

Bakalım Ankara'ya kar ne zaman yağacak? Belki de yağmaya başlamıştır. Yazımı gece hazırladım ve henüz kar yağışı başlamamıştı. Şöyle lapa lapa yağsa da kar topu oynasak...

Daha önceki bu kazaktan ne olur çalışmamın cevabı için buraya bakabilirsiniz. Belki işten dönünce cevabı paylaşırım, olmadı yarın kesin paylaşırım. Öpüldünüz şekerler.

6 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

çok merak ettim şimdi.akşama daha çok:))

PAQUI dedi ki...

Umm que sweater mas calentito, para estos días de frío es genial. Feliz fin de semana. Saludos.

embir dedi ki...

Özlemcim akşama ne kaldı canım :)
Paqui gracias...

ÖZLEMCE dedi ki...

akşam oldu....meraktan çatlayacağım şimdi ben

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bekliyorum canım:)

embir dedi ki...

tamamdır cevap yayınlandı arkadaşlar:)

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...