13 Aralık 2010

Polardan Çiçekli Şal / Shawl



Bu güzel şal arkadaşımın taaa Adapazarın'dan hediye gelmiş ona, geçen seneden beri hep aklımdaydı paylaşmak ama unuttum :( En son geldiğinde haydi fotoğrafını çekeyim dedim. Anladığım kadarıyla nasıl yapıldığını anlatayım.

Dikdörtgen bir polar alıyorsunuz bir tarafundan kıvırıyorsunuz. En altta gözüken kareden daha iyi anlaşılır. Sonra kıvırdığınız kısımdan boncuklarla dikiyorsunuz. Sonrasında morun tonlarında ve beyaz renk daireleri farklı boylarda kesip kıvırıyor ve silikon tabancası ile yapıştırıyorsunuz. Yeşilde yapraklar işte bu kadar...

13 yorum:

tuba can dedi ki...

gerçekten çok güzelmiş bayıldım

Suzy dedi ki...

harkulade... ellerine sağlık arkadaşının. Sen de güle güle kullan. Büyüleyici bir güzellikte bu şal. Düşündüm de evde koltukların üstüne bile bu tür bir örtü evin havasını değiştirebilir. Şahane gerçekten.

embir dedi ki...

morinek ve suzycim teşekkürler. Güzel fikir aslında denenebilir. Kırlentte de hoş olur takım kullanılır :)

Unknown dedi ki...

BEN DE EMBİR PATTANİYEYİ KESTİ ŞAL YAPTIDİYE GELDİM.ÇOK ŞIKMIŞ GÜLE GÜLE KULLAN

embir dedi ki...

bu benim değil ninecim ama bakarsınzı kendime de yaparım :) pozu verende şalın sahibi :)

Selmatozan dedi ki...

Embir şala bayıldım, hele de çiçeklerine.. Güle güle kullan:)

embir dedi ki...

teşekkürler selmacım

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok güzel bir şalmış gerçekten. Arkadaşın güle güle kullansın. Bence kendine de yapmalısın, çok zor görünmüyor.

embir dedi ki...

sen marifetli perisin yaparsın ama ben... denemek istiyorum aslında bakalım belki birgün...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Güzelmiş.Renk ise süper.
Sevgiler:)

Filiz dedi ki...

rengine bayıldım, çok güzelmiş, bence sizde hemen kendinize bir tane yapın sevgiler...

Creative Mind dedi ki...

This is so nice,the floral border is very smart...hmmm...

embir dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar evet evet kendime de dikmek isterim ama ilerde :( yaparsam paylaşırım zaten. Öpüyorum hepinizi

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...