10 Aralık 2010

Bu kazaktan ne olur işte bu olur



Merhabalar,

Geç bir saatte ekleme yapıyorum ama bugün çok hastaydım ve işe bile gidemedim. Sizleri daha fazla merakta bırakmamak içinde buradaki yazımın cevabını paylaşıyorum. 

Kısaca nasıl yaptığımı da anlatayım. 90 derecede 2 saat kot ile yıkadığım yün kazağın arka kısmından tam bir kare kestim. Yani kazağın sırtından çıkabilecek en büyük kareyi kestim. Sivri uçlarını da merkeze doğru kestim. Karşılıklı uçları iç içe getirip diktim. Çevresini de kuka ipiyle çarpı çaprı diktim. İki tarafına ikişer düğme ile süs yaptım. İşte bu kadar.

İçine fotoğrafını çekmek için yumaklarımı koydum ama normalde ne için kullanacağımı bilmiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Acaba sabunlarımı falan mı koysam??? 

Yazıyı hazırlarken aldığım bir mail ile de kan beynime sıçradı. Şimdi yazamıycam ama sonra bununla ilgili de geniş bir paylaşımda bulunacağım. Hala şaşkınlık içindeyim.

22 yorum:

Unknown dedi ki...

ŞİMDİ KAZAKLARI KÜÇÜLTEREK BAŞLAYACAĞIZ İŞE DEMEK Kİ,ŞAKA BİR YANA HARİKA FİKİR,ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ

embir dedi ki...

teşekkürler ninecim

embir dedi ki...

sağol tiryakicim, ahhh ahhh bazen insanca olmayan bir şekilde insanlık öğretmeye kalkan kendini bilmezler çıkıyor. Kelimeler kifayetsiz kalıyor.

Adsız dedi ki...

çok zekiceee vallahi çok sevdim :) Elinesağlık canımmm

embir dedi ki...

sağol tatlım

huuuubakbi dedi ki...

Eline sağlık canımmm

MAYRI dedi ki...

Çok iyi bir fikir...bence içine sabun koy....yün ya güve gelmesin.... ya da dibine bir iki sabun koyup yün yumakları da konur tabi...

Konu ile ilgili bir mail attım sana.
İyi uykular....
<:))

Bu arada sana gelen o maili de merak ettim. Hayırlısı.

Nur dedi ki...

ellerine sağlık canım

ÖZLEMCE dedi ki...

bekledim ama beklememe değmiş.eline sağlık

embir dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar beğenmenize v desteğinize teşekkür ederim.

fiamma dedi ki...

geçmiş olsun embirciğim,cok guzel olmuş...

Fatma dedi ki...

Geçmiş olsun. Kazağı bu şekilde kullanman harika olmuş, yeni fikirler verdin bana, teşekkürler:))

embir dedi ki...

teşekkürler fiammacım ve fidişcim, şimdi daha iyiceyim. İlaçlar sağolsun.

Fatma dedi ki...

eembir sağol, sayende bir şey öğrenmiş oldum. Benim picasa kotam dolmuştu, fotoğraf yükleyemiyordum şimdi senin postunu okuğup fotoğrafa tıkladığımda karşıma çıkan İmageshack sayesinde fotoğraf yükleyebiliyorum fakat ingilizce açıklamalar olduğu için tedirginliğim var acaba bana inceliklerini anlatabilir misin belki yeni bir post konusu olur böylelikle.

Malla dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun,kazak projeni beğendim,eline sağlık.
Bu arada takip etmeye çalışıyorum, ama günde 3 post yaptığım zamanlar oluyor ve başka işler haliyle kaçırıyorum:(

embir dedi ki...

yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. Ben yarın akşama doğru evde olucam, görüşmek üzere esen kalın :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

güzel fikir eski ya da yanlışlıkla zarar verdiğimiz kazakları böyle değerlendirmek çok güzel fikir.. gardrobu karıştırmam lazım bugün..

Runkli dedi ki...

Çok güzel olmuş, bizlere güzel fikirler verdiğin için teşekkürler.Emeğine sağlık.
Sana gelen e-mail için de şöyle söyliyim; eğer seni üzecek birşeyler, kişiler var ise onları kendinden her zaman uzak tutmaya çalış, unutmamalıyız ki devrin en kötü hastalıkları stresten dolayı oluyor. Kafana birşey takma...Herşey gönlünce olsun...

embir dedi ki...

Eminecim teşekürler canım,

Pombiş kedicik doğru diyorsun takmamak lazım, bazıları böyle besleniyor işte, başkalarının üzerinden prim yapmaya çalışan kendini bilmez, insanlıktan nasibini almamış olanlara yapılabilecek birşey yok.

Yorumun moral verdi sağol canım.

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Çok güzel fikir, ortaya çıkan şey de güzel kaymağımın çorapları için yapsam ben de dağılıp duruyor çekmecede,ben dikemem de yapıştırırım artık:))

Banuca dedi ki...

Embirim, kazak torbanın içine bence yünler çok yakışmış, ellerine sağlık.
Maillere takma diyorum, içeriğini bilmiyorum ama bazı kişiler verilen fazla değerleri kaldıramazlar, boşver, sen kendi değerini düşürme...

embir dedi ki...

kaymaklı kadayıfım peki sen yapıştırarak yap. Zaten dikiş yer yok denecek kadar az. Ben sadece süs olsun diye etrafına dikiş yapmış.

Banucum sağol, dediğin gibi üzerimden prim yapmaya çalışıyor sanırım adını bile anmaya gerek yok. Aklı sıra reklamını yapacak. Bende dediğin gibi boş veriyorum. Taş yerinde ağırdır.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...