19 Aralık 2010

Runner Yaptım



Dün akşam Nedret ablanın önerisi ve Banuca'nın desteği üzerine şurada ve şurada kullandığım kumaşımla runner diktim. Runnerın uçlarına da Sesiber'in ünlü püsküllerinden dikeyim diyorum. Koyu pembe nasıl olur? Ya da güllerin yapraklarının tonundaki yeşilden mi yapsam bilemedim.

Bu arada ilk kez runner diktim. Makinemle aram çok iyi değil, arada beni üzüyor ancak bu aralar maşallahı var. Bu makineleri arada yağlamak gerekiyor sanırım. Nasıl yapılır bilmiyorum. Bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.

Runnerı nasıl yaptım kısaca anlatayım. Hazır aldığım runnerı ölçü için kullandım. Kumaşı dikine kullandım ki uzun şeritler boyuna gözüksün. Dikdörtgen kumaşın çevresini iki kez kıvırdım önce toplu iğne ile tutturdum. Teyelledikten sonra ütüledim ve çift dikiş ile dört tarafını diktim. Sivri kısımları oluşturmak için kısa kenarları birleştirip diktim ve ütü ile üçgen kısımları oluşturdum. İşte bu kadar basit.

Şimdi de gidip ekmek sepetimi dikeyim diyorum. Haydi kalın sağlıcakla...

7 yorum:

leyya dedi ki...

wowww çok güzel olmuuş embirr.kumaşın da çok güzel english home kumaşlarına benziyor.püskülü de eklenince kıyamassın kullanmaya:)

Nedret dedi ki...

Gordün müü, gordün mü? Ne güzel olmuş gördün mü? Yapmasam da akıl vermeyi pek bilirim:)) Yanımda iş yapanın vıdı vıdıyla aklını karıştırırım. Hem de bilir bilmez akıl veririm:))Kocamı birşey tamir ederken hasta ederim. ''Şurdan olmasın, burdan olmasın?'' şeklinde. Ama kendime kimseyi karıştırtmam:)) İşte sana mim:)))

Gülen Tezer dedi ki...

Ben çok beğendim embir'im. Ellerine sağlık. Pek şirin ve sempatik olmuş.Kullanmaya kıyabilirsen üstüne bir şey döken olursa bana bildir :D
Öptüm canım..

embir dedi ki...

ah bu kadar beğenileceği aklıma gelmemişti :)) güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Benim makinem de vitrin süsü gibi,hani şu arte midir nedir en küçüklerden, dibim düşüp on saatte alt ipliğini geçiriyorum sonra bir bakıyorum iplik kopmuş, elde dikmeyi de bilmiyorum,ama bak yapıştır dersen hemen yaparım, çok güzel olmuş bu arada,şu bir parmak dantel gibi şeyler var ya adı nedir bilmiyorum da onlardan çerçeve gibi yapsan bir püskülden önce,nasıl olur ki,sevgiler,sinem

embir dedi ki...

kaymaklı kadayıfcım onu da deneriz ne olcak şeker:)

femre dedi ki...

embircim harika olmuş ellerine sağlık

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...