20 Ocak 2009

Mor Sepetim

Sepet sepet yumurta, sakın beni unutma. Unutursan küserim, hatıramı yırtarım :)) Hani mor çerçeve (zaten herşeyi mor yapıyorum bu aralar, neyse ki son çalışmalarımda renklerde değişiklik yaptım) ve takı askısı yapmıştım ya, işte o zaman bu sepeti de boyamıştım. Sepetin içinde elma şeklinde mumlarım vardı. O mumları içinden çıkartıp dış kısmını boyadım ve vernikledim. Sonra boyadığım renge uygun kumaştan sepetin içine fırfırlı bir örtü diktim. İçine de ufak tefek hobi malzemeleri yerleştirdim. Cici bir sepetim oldu...

20 yorum:

Suzy dedi ki...

Çok güzel olmuş. Mor rengi de harika. Ellerine sağlık.

Cocukla Cocuk dedi ki...

mor benim de favorim bu aralar herşeyi mor seciyorum..eline sağlık sepet çok şık

sesiber dedi ki...

gerçekten de çok güzel olmuş embirimş renk te mor daha ne olsun...

Malla dedi ki...

hakikaten çok cici. Sepet olasım geldi.Eline sağlık..

beyaz mendil dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Çok şeker olmuş güle güle kullan canım:)

Huzur Moda dedi ki...

hakkatende çok cici olmuş bu ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

şimdi yazacaklarıma inanmıycaksın ama...gerçek valla...
:))
dikiş iplerimi(bobin halinde)koyduğum bir sepetim var.cici bişey.yeni evliyken kayınvalidemden gasp olunan:))
dün bobinleri bir kutuya kaldırdım.sepet pc.nin yanında..düşünüyorum süslesem bunu.ama kumaş kaplamaya da gönlüm razı gelmedi.
ay bunu görünce nasıl sevindim bilsen.bende renklendireyim.şöyle cici bir örtü dikeyim:))zamanlaman süper...
harika..

Ayca Karaoglan dedi ki...

ay çok cici bu sepeett :) dün yazdığına bir türlü cevap veremedim. ama fotoğraflarında elbette fark var. eskilere oranla daha net, daha aydınlık :) eline sağlık canım, öpüyorum, iyi çalışmalar...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Embircim ellerine saglik, gercekten cok sik :)) Bundan sonra her mor renk gorusumde aklima sen geleceksin :))

Yelda dedi ki...

Canım elelrine sağlık çok cici çok şık olmuş, rengide harika

Haydins dedi ki...

Cok suslu bir sepet olmus :)

41 kitchen dedi ki...

ya çok güzel iyi hoş daa
bunu neyle boyadın canım ben de yapmak istiyorum böyle şeyler:( tam olarak ne boyası oluyor:Pp

ella dedi ki...

çok sevimli olmuş, ellerine sağlık. mor renk güzeldir. bilgeliği simgeler derler.

Unknown dedi ki...

Canımmm en sevdiğim renk mor harika olmuş emeğine sağlık öptüm...

Adsız dedi ki...

eline sağlık çok cici olmuş gerçekten de...güle güle kullan...benimde kapaklı bir sepetim var hatta iki tane biri baya büyük onlara ne yapacağıma karar veremedim bir türlü..

Nur dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş..

embir dedi ki...

güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. Sizler beğendiğinizi yazınca yeni şeyler üretmek için can atıyorum :)
Gönüldenele kalp kalbe karşıymış desen :)
Moonsuncum mor=embir ha :))
Ayçacım bende bendeki değişikliği far ettimde onda yazdım :))
Haticecim ben bunu akrilik boya ile yani su abzlı boyayla boyadım. Hobi malzemeleri satan yerlerde kolaylıkla bulabilirsin. Bu boyayı sanırım Cepa'daki bauhouse'dan almıştım.

leyya dedi ki...

oyyy pitikare kumaş çok şirinn.dikişinde çok başarılı bravo valla..

embir dedi ki...

aman efendim teveccüğünüz... sizin çantalardan dikmek için çok fırın ekmek yemem lazım. Şimdi minik bir iki deneme yapıyorum, kesinlikle vakit ayırmak, sevmek ve sabırlı olmak gerekiyor.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...