01 Ocak 2009

Amanınn Mimlenmişim

Sevgili Gece beni mimlemiş, bu blog hayatımdaki ilk mimlenmem oldu. Yaklaşık bir yıldır blog yazıyorum sanırım mimlenme olayında biraz geç kaldım :)) Mimimizin konusu 2009 yılından beklentilerim. E o zaman bir düşünelim ve başlayalım yazmaya.

  1. Klasik olacak ama öyle napalım; Herkes için, SAĞLIK, MUTLULUK, HUZUR
  2. İşimde başarı (bir terfi fena olmaz hani, müdürüm duy sesimi)
  3. Ailemizindeki kişi sayısını ikiden üçe çıkartmak :) (sağlıklı ve vatana millete hayırlı bir evlat)
  4. Zayıflamak (3. madde ile tezat olsa da)
  5. Sigarayı bırakmak (bak bu 3. maddeye uygun oldu)
  6. Keyifli ve eğlenceli ev partileri yapmak
  7. Arkadaşlarıma daha çok vakit ayırmak
  8. Ev kredimizin bitmesi (bu nasıl olur bilemiyorum tabi, daha 9 yıl var)
  9. Hobi odamı daha kullanışlı hale getirmek
  10. Bundan birşey yaparım dediğim malzemelerimi değerlendirmek
  11. Güzel ve dinlendirici bir yaz tatili
  12. Sevgili kuzenlerimin (Vildan ablam ve Leman) Türkiye'ye gelmesi ve onlarla keyifli zaman geçirmek
  13. İşimle ilgili çalıştığım projelerimi en başarılı şekilde sonlandırmak
  14. Liste uzar giderrrr, yani kısaca özetlemek gerekirse, sağlıklı bir vücut, mutlu ve huzurlu bir yuva, başarılı çalışmalar, güzel birliktelikler, hoş sohbetler, eğlenceli vakitler, bol kazançlar.

Bu durumda benimde mimlemem gereken arkadaşlarımın olması gerekecek değil mi? O zaman Sibella, Örgüeli ve Ayçanın dükkanını mimliyorum.

9 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

maddelerin pek çoğu benim için de geçerli :( yapamadıklarım özellikle...
eee yaparız inşallah....

embir dedi ki...

yaparız diye umuyorum, bir kısmı elimizde istedikten sonra olur, 2009'un sonunda 2009'daki beklentilerimizin ne kadarını gerçekleştirdik diye bir mim daha yapmalıyız :)

Sibella dedi ki...

Eveeet demek sonunda ben de mimlendim, başkalarının sorularına nasıl cevap veririm diye düşünürdüm hep, benim isteklerim de seninkilere benziyor, senin isteklerinin de hepsinin erçekleşmesini dilerim inşallah canım. Gideyim de yazayım bari :))

embir dedi ki...

Bende geleyim de okuyayım dileklerini :)

Mavi Bahçe dedi ki...

İnşallah herşey gönlünce olur canım

GeCe dedi ki...

inşallah mimlerin devamı gelir ben de başladım çok keyifliymiş bebek beklentilerimiz aynı bakalım kim önce yapacak

embir dedi ki...

Mavibahçe amin canım, hepimizin öyle olur inşallah.

Gececim ben 2009'un sonuna doğru şöyle ucundan bebişi içimde hissetsem olur. Önce zayıflayacağız ya, ondan sonra yani :))

Cocukla Cocuk dedi ki...

İnşallah tüm dileklerin gerçekleşir. Özellikle bebekle ilgili olan hayatını bambaşka yapacak.

Yelda dedi ki...

embir,
umarım tüm isteklerin gerçekleşir
bunu tün kalbimle diliyorum
Ev borcunu bende ödüyorum
Allah borçluyla evleneceğe yardım edermiş benim az kaldı 2009 Eylülde bitiyor
İnşallah seninkide çabucak biter
sevgiler

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...