11 Ocak 2009

Deri Vazo Yaptım

Hani deriden işlevselliği olmayan mumluk yapmıştım ya, işte kalan kumaşın bir kısmı ile de ikea'dan aldığımızı vazoyu kapladım. Vazo düz olmadığı için biraz uğraştırdı ama sonucu sevdim. Nasıl yaptığıma gelince;
Vazonun boyundan biraz daha uzun kestiğim kumaşın iki tarafını da kıvırıp yapıştırdım. Sağlam olsun diye de mandalları tutturdum. Bu kısmı dikerek de yapabilirdim ama dikiş makinesini çıkartmaya üşendim :) Sonrada kumaşı üst kısmından vazoya yapıştırdım. Alt kısmını ise üç yerinden pili yaparak yapıştırdım. Ortadaki pot kısımları da katlayıp üstten elimle diktim. Sonuç işte bu... Kumaşım yani pantalonum hala bitmedi, bardak altlığı ile tepsi yapmak istiyorum. Bakalım ne zamana biter :)





21 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

walla şekercim, bu sefer de çok şık olmuş yine. tabii diğerleri pek işlevsel olmamıştı. sen hemen onların yerine bunu yapıverdin :) eline sağlık, güle güle kullan.

Nur dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş..

Yelda dedi ki...

Süper olmuş canım ellerine sağlık
Gül egüle kullan

Sibella dedi ki...

Eminecim valla harika olmuş, ben de tam düz bir vazo değil nasıl yaptı acaba derken yazında okudum, aynı vazodan bende de var ama öylece duruyor. Ellerine sağlık, bu aralar çok faalsin ben de anca örgü örüyorum Ağrıdaki çocuklar için neyse artık tamamlandı paketim hazır yarın göndericem ama örgüye devam araya hediyelikler de sokuyorum bir de gelecek okullara da hazırlık :) Ayy nooldu bana bu günlerde çok evdeyim heralde konuşma ihtiyacı had safhada duramıyorum, kusurabakma canım, öptüm.

embir dedi ki...

güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar, sizler yorum yazınca mutlu oluyorum.
Sibelcim faal olmamın sebebi embirde kendi çalışmalarım olacak diye yola çıkmam oldu. Biliyorsun burda netten bulduğum çalışmalar yok. O sebeple azıcık çeşit olsun istedim.
Yaz canım, havalar soğuk dışarlarda dolaşmak zor oluyor. Bende şimdi evdeki kilerime şöyle bir baktım ooo bir dünya malzeme çıktı :)

Hamarat Anne dedi ki...

Eline sağlık Embir cok sık olmus..

GeCe dedi ki...

şu deri nasıl da herşeyi değiştiriyor, sıradan bir vazo çok şık hale gelmiş bravo çok güzel olmuş

embir dedi ki...

Sabahnur ve gececim çok teşekkürler, beğenmenize sevindim.

Bal küpü dedi ki...

Çok şık olmuş gerçekten. İyi fikir. Pantolonun bir hayli işe yaramış. Güle güle kullan.

beyaz mendil dedi ki...

Embir'ciğim ben çatlayan vazomu atıyorum,sen bunu yayınlıyorsun:)Çok güzel olmuş,ellerine sağlık.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

kumaşın resmen sihirli,deriden farkı yok,ee tabi bir de senin yaratıcılığınla muhteşem bir hale gelmiş.İkea ya götür bakalım tanıyacaklar mı vazolarını ,bence ikea vazolarını geri çağırıp seninle anlaşmalı vazolarını satar artık :)))

embir dedi ki...

ay şımardım valla... Tral la lal la laaa, tral la lal la laaaa...
Canım kırık camı atman iyi olmuş. Sesiber onların negatif enerji yaydığını söylemişti. Yine ikeanın düz vazoları var, onları kaplamak daka kolay olacak.

Unknown dedi ki...

Çok ilginç bir fikir ellerine ve emeğine sağlık canım sevgiler...

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Merhabalar;
Ben vazo kaplama olayını çok sevdim gerçekten.Deri de olunca tabi ayrı bir güzel olmuş. Ellerine sağlık..sevgiler

embir dedi ki...

teşekkürler deryacım

böcük dedi ki...

cam vazo deri ile çok şık bir hale gelmiş cidden :) kırk yıl düşünsem aklıma gelmez böyle bir şey yapmak :D yaşasın bloglardan fikir alışverişi :D

embir dedi ki...

evet böcükcüm yaşasınnnn :)

b.tugan dedi ki...

embircim süper olmuş valla bayıldım ellerine sağlık:)))

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık embir.ben on marifet müdavimi oldum .hiçbir işinizi kaçırmadan takip ediyorum.on marifetçilerin muhabbeti de bir başka canım.deri işleri de ayrıca güzel.hemen deneyeceğim.sevgiler

embir dedi ki...

Beni çok mutlu ettiniz bir dost, bloğunuz varsa adresini yazarsanız bende sizi ziyarete gelirdim...

Adsız dedi ki...

blogum yok.ama zevkle blokcuları ve sizi izliyecğim.gönülden ele de çok sevdiğim blokcu aynı zaman da arkadaşım.sevgiler

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...