13 Ocak 2009

Gazze Ağlamasın

Herkes Gazze'deki dram için düşüncelerini yazdı, paylaştı. Şimdi yardım zamanı diyorum ve TürkKızılayı'nın Gazze Ağlamasın yardım kampanyasına destek olmaya davet ediyorum. Türk Kızılayı uluslararası statüsü ve ambleminin sağladığı uluslararası güvence ile tüm engellemelere karşın, Gazze'deki ihtiyaç sahiplerine Türk halkının yardımlarını ulaştırıyor. Hiçbirşey yapamıyorsak cep telefonlarımızdan 2868 boş bir mesaj atarak 5 TL yardımda bulunabiliriz. (tüm gsm hatları için bu numara geçerliymiş)

9 yorum:

Yelda dedi ki...

Hemen attım arkadaşım
teşekkürler

Semra Merdan dedi ki...

Duyarlılıgına ve bilgi için çok teşekkürler.Formu doldurdum ve butonu bloguma aldım.Umarım herkesin yapabileceği birşeyler olur.

nrhnmrl dedi ki...

buna katılamıyorum ama :( haftasonu evde ne kadar giyilebilecek büyük küçük bütün kıyafetleri oraya ulaştırılmak üzere verdim.Umarım hepsi yerine ulaşır ve insanların işine yarar.En büyük dileğim ise tabii ki soykırımın bir an önce sona ermesi :(

embir dedi ki...

Duyarlı davranışınız için teşekkür ederim Yelda ve Katya.
Nurhancım senin katkında çok önemli elbette sadece bir bilgiyi paylaşmak istiyorum. Bazı ülkelerin yerel giysileri olduğundan bizlerin yardımlarının burada önemli olduğunu düşünüyorum. Mesela Pakistan'daki deprem sonrasında ülkeye pek çok yardım ulaştı. Yanlış hatırlamıyorsam Norveç'den gelen kayak kıyafetleri -30 dereceye dayanabiliyordu. Üstelik kayak kıyafetleri direkt üretimi yapan dünyaca ünlü bir fabrikanın birinci el giysileriydi. Fakat ülke insanı bunları kullanamadı. Bunun gibi bir çok ülkeden gelen pantalonlar hiç giyilemedi çünkü Pakistan halkı şalvar üzerine uzun tunik ve şal kullanıyordu kışın bile böyle giyindikleri için kayak kıyafetleri (kayak kıyafeti şu dar olanlardan da değilmiş, eşofman tarzı olanlardan, termal giysiler) kullanılamadı.
Sadece bundan sonra yapacağımız yardımlarda fikir vermesi için yazdım bunları lütfen üzerinize alınmayın. 99 Marmara depremi sonrası gelen yardımların arasında kürklerden şartiyerlere kadar neler neler varmış.
Ay çenem düştü galiba :)

cigdemonur2 dedi ki...

şimdi telefona gidiyorum,ben de sayfamda yer vereyim.Gerçekten
çok yardıma gereksinim var...

nergisce dedi ki...

bu cok güzel, yardim etmek lazim

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Bende hemen mesaj atıyım bilgi için teşekkürler.

Paşa dedi ki...

bende paşamın ve bizim kıyafetlerimi göndermiştim ama inş.yerine ulaşır...

embir dedi ki...

Şimdi gece haberlerini izledim, yazık insanlara ya birde utanmadan çocuklarına bile bombalamaları izletiyorlar. Lahey hukukunu da ihlal edip kullanılmaması gereken silahları kullanıyorlar. Arkadaşlar sizlerde bloglarınızda kampanyayı yayınlarsanız sevinirim. Ne kadar çok insan haberdar olursa o kadar iyidir. Ben maillede herkese yolluyorum.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...