05 Ocak 2009

Yatak Odaları İçin

Nevresimizi kendiniz dikiyor yada diktiriyorsanız, kumaştan biraz daha fazla alın ve onunlada yatağınızın başına şık bir tablo hazırlayın. Nevresim takımı yerine yatak örtüsü, hatta polar battaniyeden de yapılabilir. Ben buradaki desenleri de çok şık buldum. Neden bizim kumaşlarımız böyle değil???
Belki ikea'ya gidenleriniz olur, oradan alacağınız kumaşlarla da yapabilirsiniz. Onların desenlerini beğeniyorum. Hani Ankara'ya da açılacaktı? Neden açılmıyor? Bana ne bana ne istiyorummmm :(

7 yorum:

figen dedi ki...

bende hasretle ikea bekliyorum:)ankara büyük millet meclisi duy bizi bizde isterük:)

embir dedi ki...

evet ya açıl susam açıl diyesim var :))

anneminkızıyım dedi ki...

Merhabalar, cok güzel bir dizayn olmus, keske dün kizima carsaf takimi almadan bu sayfaya bakasydim, ikea yani basimizda buyurun sizleride bekleriz, selamlar...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bir de metreyle satılan kumaşları çok güzel gerçekten tam bu anlattıkların gibi...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bizi kandırıyorlar :( önce Bursa'ya açılmasına acaip bozuğum zaten,

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Çok hoş duruyor:)

embir dedi ki...

annemin kızıyım çok şanslısın valla, ahhh ahh evimin yanında bir ikea olsa yemek bile yapmam ben hep orda olurum :)

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...