02 Ocak 2009

Hoşçakal Nenecim

Yaşınız kaç olursa olsun ölmek için hep erkendir, tıpkı bizim nenemiz gibi... Kujumun annanesi onun deyimiyle nenesi daha 70'li yaşların başında, çok tatlı dilli, tonton bir hanımdı. Onu maalesef çok tanıyamadım. Biz kujumla çıkarken tanışmıştık. Sonra da düğümüzde görüştük. Mersin'de yaşadığı için telefonla sesini duyuyorduk. Ramazan bayramı öncesi kujum Mersin'e gidince benim için içli köfte yapıp yollamıştı. Yanında da kendi diktiği mutfak peçetelerinden... daha öncede yine kendi yaptığı kırkyama kırlenti hediye etmişti. Bu fotoğrafta bizim düğümüzde çekilmişti. Ahh nenecim...
Geçen hafta kalp krizi geçirmişti 3-4 gün hastanede kaldıktan sonra evine dönmüştü, kayınvalidem de hemen yanına gitmişti. Yılbaşı akşamı güzel sesini duymuştuk. Krizi atlattığını düşünmüştük. Yeni yılda güzel dilekler ve yeniden görüşmek için verilen sözlerle telefonu kapatmıştık. Maalesef onu bu dünya bir daha göremeyeceğiz. Neneceğimizi bu sabah kaybettik. Ben onun son yolculuğunda yanında olamadım ama dualarım onunla olacak. Daha önce kujularda gidenlerin ardından isimli yazımda sevdiklerimizi kaybedince neler hissettiğimiz, neler yaşadığımızı yazmıştım. Belki okumak istersiniz.
Neneciğim ruhun şad, mekanın cennet olsun. Sen hep kalbizin en güzel yerinde olacaksın.

30 yorum:

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

allah rahmet eylesın başınız sağolsun ...

cigdemonur2 dedi ki...

Arkadaşım başınsağolsun,gidenlerden geriye güzel anıları kalır...
Anne kazın bloğunda
wowzionun etiket bulutu çalışmıyor
demişsin,ben zor bela yaptım;deneyebilirsin.

beyaz mendil dedi ki...

Başınız sağ olsun,ölene de Allah'tan rahmet diliyorum.Hpimiz gideceğiz ama bize uzak gibi geliyor.

embir dedi ki...

sağolun arkadaşlar, olacakla öleceğe çare buılunmuyor mu denir işte öyle, nenecikle daha çok vakit geçirmek isterdim :(

VİRGO dedi ki...

allah rahmet eylesin ruhu şad olsun allah geride kalanlara uzun ve sağlıklı ömürler versin

Adsız dedi ki...

Allah rahmet eylesin Rabbim sizlere ömür versin, başınız sağolsun

41 kitchen dedi ki...

Başınız sağolsun mekanı cennettir umarım

Ayca Karaoglan dedi ki...

Canım benim, başınız saolsun. Mekanı cennet olsun... Ben de rahmetli anneannemi kaybettiğimde 63 yaşındaydı. Ama hep kalbimde, hep yanımda hissediyorum onu...

Paşa dedi ki...

başınız sağolsun allah rahmet eylesin allah sizlere sabırlar versin...

embir dedi ki...

Arkadaşlar samimi düşünceleriniz için çok teşekkür ediyorum, gerçektende dayanması en zor acı sanırım sevdiklerimizden ayrılmak. İnanıyorum ki başka bir zamanda ve başka bir yerde onlarla tekrar karşılacağız.

Mavi Bahçe dedi ki...

Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Allah geride kalanlara sabır versin

Sibella dedi ki...

Başınız sağolsun Eminecim, sevgili teyzeciğime de Allah rahmet eylesin. Ben böyle durumlarda fazla konuşamam, öpüyorum canım :(

ufuk dedi ki...

başınız sagolsun.insanın sevdiklerini kaybetmesi çok kötü.zamanla alışılsada özlem bitmiyor.allah rahmet eylesin

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ah neneciğimin kıymetini şimdi daha iyi anlıyorum ,o güzel sevgi dolu sözlerini,zayıf bedeninin altındaki güçlü kadını çok özleyeceğim....
sizde özleyeceksiniz canım,zaman geçtikçe hem de nasıl....başınız sağolsun

Annekaz dedi ki...

Allah rahmet eylesin.. başınız sağolsun,nur içinde yatsın..sevgiler..

Unknown dedi ki...

insanın sevdiği kişilerin uzaktada olsa varlığını bilmesi güzel..
ölüm acı..ancak hayatın kuralı..
sanırım en güzel olanı ardından sevgiyle ,iyilikle anılmak olmalı insan için.
ne güzel ki;böyle anılmış bu güleryüzlü anneanne..mekanı cennet olsun inşallah..

berkbuket dedi ki...

hay allah ya gece gece nerden gördüm kötü oldum, üzüldüm. başın sağolsun.

Unknown dedi ki...

Canım Allah rahmet eylesin yerinde dinlendirsin sizinde başınız sağolsun,sevgiler...

embir dedi ki...

arkadaşlar çok sağolun kujum yarın akşama kadar mersin'de olacak ve ben evde yalnız kalıyorum. Sizlerle mutluluklarımı, hüzünlerimi, yaptıklarımı, yapmak istediklerimi vb. paylaşmak bana güç veriyor. Sizlerin samimi yorumları, içten tavsiyeleri sayesinde zorlukları atlatmak daha kolay oluyor. Çok ama çok teşekkür ederim beni yalnız bırakmadığınız için.

GeCe dedi ki...

başınız sağolsun allah rahmet eylesin

nalan dedi ki...

embırcığım ,başın sağolsun .böyle durumlarda sözler tükeniyor sadece allah sabır versin demek kalıyor bize

Semra Merdan dedi ki...

Embircim,başın sagolsun,Allah mekanınını cennet etsin,sizlere de sabır varsin.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Basin sagolsun Embircim, Allah size sabirlar versin..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

başınız sağolsun allah rahmet eylesin. aslında ölüm bir nefes kadar yakınımızda

Yelda dedi ki...

Arkadaşım başınız sağolsun allah sizlere uzun ömür versin
Ne kadar güzel ki onu herzaman güzellikle hatırlayacağım hoş hediyeler vermiş sana

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Başınız sağolsun eminecim, Allah sabır versin mekanı cennet olsun...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Başınız sağolsun, Nur içinde yatsın anneanneniz. Ölümün yaşı yok, Allah sabır versin.

embir dedi ki...

Desteğiniz için çok teşekkür ederim, hepinizi ayrı ayrı kucaklıyorum.

Mehtap dedi ki...

Resimden de anlaşıldığı gibi çok şeker,tatlı bir neneymiş.Çok üzüldüm.Allah rahmet eylesin.başınız sağolsun.Bloğunuzun içeriğini çok beğendim.Emeğinize sağlık.fırsat buldukça okuyacağım.sevgiler.

Aslı ERATAÇ dedi ki...

Allah Rahmet eylesin..nur icinde yatsin.
Basiniz sagolsun.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...