21 Ocak 2009

Beşiktaşlı Yelek

Çocukluk arkadaşım Güler bizim düğünde yeni hamileydi. Şimdi çok şirin cadı bir kızı var. Güler ve Murat Beşiktaşlı olunca sevgili kızımızın da beşiktaşlı olması kaçınılmazdı :)) Bebişimiz hastaneden beşiktaş formasıyla çıkmıştı. Annemde onun için beşiktaşlı siyah beyaz renklerde bir yelek hazırlamış. Yelekte iki tane saç örgüsü var. O saç örgülerinden bu kardan adamlar yapılmış. Düğmelerde siyah beyaz top şeklinde. En kısa sürede Güler'e gitmem lazım. Canım seni çok özledim. Annemin ördüğü diğer bebek yelekleri için 1-2-3

17 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel olmuş,güle güle giysin bebeğiniz.

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şeker ya bayıldım bu yelege bebeke kıyafetlerinde beyaza zaten bayılırım en guzel kombin de siyahla olmuş

embir dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar, gerçi benim kızım olursa onun yeleği morlu pembeli olur ya da lila turkuaz da hoş olabilir :))

Nur dedi ki...

çok şeker olmuş bayıldımm.. geçen bir yerde daha görmüştüm bu örneği çok değişik gelmişti yakından inceleyim bakayım bir bende becerebilirim inşallah.

Unknown dedi ki...

canım
çok güzel olmuş yelekler annenin ellerine sağlık.ben de örüyordum.ama kolum çok ağrıyor artık öremiyorum.(Aynı aannannem gibi konuştum).Bebişede çok yakışmıştır eminim
Sevgiler

Huzur Moda dedi ki...

aaaa ben de bunu hatırlıyorum bir yerlerden dediydim . arkadaşım kızına örmüştü ama onun kardan adamları böle baştan yukarı kadar değil de kısa kısa dört tane idi. annenin ellerine sağlık. canım arkadaşında bebeişini ii günlerde büyütsün

Yelda dedi ki...

Canım çok güzel olmuş Annenin ellerine sağlık kimbilir sizin bebek ne şanslı olacak annen bütün marifetlerini döktürür inşallah
Allah Hayırlısıyla o günleri göstersin
Arkadaşının da bebeği hyırlı, uzun ömürlü olsun
Sevgiler

hayatadair dedi ki...

cok güzel olmus,keske carsi herseye karsi da yazsaydi :)))

Unknown dedi ki...

Canım çok cici bir yelek iyi günlerde giysin.Bende mora bayılırım

sesiber dedi ki...

çok güzelmiş, ilk kez görüyorum böyle yelek. Anneciğinin ellerine sağlık embirim. Güle güle giysin bebiş.

Semra Merdan dedi ki...

Kardan adam figurune bayıldım,ne guzel düşünüp hazırlamışsınız.İyi gunlerde kullanır inşallah...

embir dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar, bir tane saç örgüsü yapılıp ortasından geçirilen ip ile fiyonk yapılıyor. Başına da bir üçgen örüp dikiyorsunuz gözleri de işlediniz mi kardanadamınız tamamdır.

Pilli-Cadi dedi ki...

ehehe hos olmus cok fanatik olmus:d

mesut demir dedi ki...

harikaaa :)

bebişi de allah analaı babalı ve sevdikleriyle büyütür inş.

leyya dedi ki...

anne her zaman annedir işte..son noktayı o koyar))harika bir yelerkolmuş.kimbilir arkadaşının kızı bunu giyindiğinde nası şeker olacak.maşllh maşllhh))

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık,güle güle giysin Beşiktaşlı bebiş:)Sevgiler.

embir dedi ki...

Teşekkürler, bebişe hala veremedik hediyesini, büyümeden vermek lazım :)

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...