28 Ocak 2009

Saatimi Yeniledim

Hafta sonu annemde minik bir örgü denemeye başlamıştım ama onu tamamlamayı unutmuşum. Annemle sohbet ederken sende firmaların verdiği saatlerden var mı diye sordum. Annem de varrr dedi. Sen onu bana ver ben yenileyip sana vereyim dedim. Salondaki büfeden saati çıkarttı. Aslında hiç kullanılmamış kutusundan bile çıkmamıştı, firma reklamı olunca kullanılmıyor. Ben bunu alayım sana yenileyip getiririm dedim. Dün de arkadaşlarımın bloglarına yorumları bıraktıktan sonra malzemelerimi çıkarttım ve reklamı bu şekilde kapattım.
Nasıl yaptığıma gelince, kutu kaplarım diye aldığım kağıtlardan saatin yanlarındaki bordo bölümle uygun olan bu renkli nazar boncuğu görünümündeki ambalaj kağıdını aldım. Firma reklamının olduğu boyutta kesip yapıştırdım. Bu şekilde çok sade geldi biraz süsleyim dedim ama nasıl???? Aklıma pullar geldi. Elimde de sarı ve pembe rekte pullar vardı. Nazar boncuğu görünümünün etrafını pullarla kapladım ama yok yok hala sade geldi (insan kokoş olunca pırıltılı birşeyler arıyor) Simli uhularımı ve simlerimi çıkarttım ortalarındaki bölümlere uhuyu sürdüm ve simleri döktüm. Kuruyunca da fazlasını aldım. Sol kenarda minik pembe nazar boncuğu vardı onun etrafına da fuşya rengi simli uhu sürdüm ortasını da gri simlerle doldurdum.
Sanırım bu kadar kokoş olmak saat için yeterli :)) Anneme saatini geri verebilirim.

13 yorum:

Yelda dedi ki...

Valla süpersin çok şık olmuş
Annen güle güle kullansın
Anne kız kıskandırıyorsunuz vallahi
Sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne kadar yaratıcısın güle güle kullansın annen..senin de ellerine sağlık

embir dedi ki...

ay ay ayyyy teşekkürler :O)

Huzur Moda dedi ki...

benimde böyle bir saatim var bekliyor kaplanacak başka bir görünüm kazandırılacak . fikir arıyordum bende ilaç gibi geldin .ellerine sağlık:))))

becerikliminikler dedi ki...

ne kadar güzel olmuş elinize sağlık..

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık. ben de buna benzer bişi yapmıştım. sizinkide güzel olmuşş...

Unknown dedi ki...

bayıldımm..
napayım kokoşluk ruhumda var:))
eline sağlık süper olmuş canım

Adsız dedi ki...

Yaşasın kokoşluk:)) Gayet güzel ve hoş bir fikir...
Bu arada Beşiktaşlı bebek yeleğine bayıldım. Nefis olmuş...
Bir de benim de defalarca izlemekten bıkmayacağım bir filmdir "50 İlk Öpücük". Diğeri ise "Pretty Women" :)) Kocaman sevgiler

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Merhaba;
valla gerçekten süper bir fikir yine.Benim aklıma gelmezdi gelseydi de üşenirdim herhalde.burada malzeme de bulamam zaten türkiye de olsa deli deli şeyler yapardım ne güzel. ama saati pek beğendim.kokoşluk yakışmış kendisine.meğer o büfede beklermiş ne zamandır kokoş olmayı değil mi ama?Ellerine sağlık.Ben de eve gidince bakayım annem için böyle kokoş bişeyler bulurum belki yapacak:)sevgiler

Ayca Karaoglan dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın diyorum niye mi :) Bu kadar işinin arasında yine yaratıcılık yine yaratıcılık :) Eline sağlık...

sesiber dedi ki...

Harikasın, her anın dolu dolu, tebrik ederim embirim. O alt kısıma takvim de yapıştırılabilir, bakarken aklıma geldi...

Adsız dedi ki...

ellerin dert görmesin ne güzel yapmışsın hem de şık olmuş çok şeker...güle güle kullansın anneciğin

embir dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar, annemi aradım benim bloguma bak bakalım saatini yeniledim dedim :)) Kokoşum, kokoşsun, kokoşlar :))
Sesicim evet takvimde güzel olur. Başka bir saat yenileme çalışmasında onu deneyeyim.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...