16 Ocak 2009

Yıl 2009 hala karanlık...

Bu mumlarda neyin nesi demeyin arkadaşlar. Kujumla romantik bir akşam için yakmadım bu mumları, maalesef ortalığı biraz olsun aydınlatabilmek için adı yakmak zorunda kaldım. Halbu ki dün akşam için planlarım çok farklıydı. İşten gelince çamaşırları yıkayıp, bulaşık makinesini boşalttıktan sonra dikiş makinemin başına oturup birşeyler dikmeyi deneyecektim ama olmadı yapamadım :(
Kujum arkadaşlarıyla iş çıkışı içmeye gitti. Bende akşam planımda yer alan çamaşır ve bulaşık işlerini bitirdim. Makineden çıkarttığım çamaşırlar tam asarken pattt yer taraf karanlık oldu. Önce çok korktum. Çünkü bir gün önce sabah işe gidicez kapının kilidini açtık ama kpıyı açamadık. Zorlaya zorlaya açabildik kapımızı. Sonra da kapının dışında bir iki tane sanki zorlama izi gördük. Belki bize öyle geldi bilmiyorum ama çok korktum. Neyse işte elektrikler kesilince de evde yalnız olmam sebebiyle korkum iki katına çıktı. Aslında yalnız kalmaktan korkmam işim gereği seyahtlerim çok fazla olur. Dilini bile bilmediğim ülkelerde tek başıma kalmışlığım vardır ama bu başka birşeydi işte. Nerde kalmıştık hahhhh hatırladım, çamaşır odasından duvara tutunarak ilerledim, mutfağa girip, tezgaha tutunarak pencereyi buldum, köşede duran feneri elime açıp düğmesine bastım. Hemen pencereyi açtım neyseki sadece bizim ev değil her taraf zifiri karanlık. Hemen bir kaç tane mum yaktım, fotoğraftaki mumlar bunlar. Dikiş makinemi kullanamadım ama onun da üzerine bir tane mum koydum :) Yaklaşık 45 dakika sonra elektrikler geldi. Tabi sadece 5 dakikalığına. Sonra tekrar kesildi ve 1 saatten biraz daha fazla zaman geçtikten sonra çok şükür geldi.
Sene 2009 ve biz hala uzun zaman elektrik kesintisine marus kalabiliyoruz. Ülkemizde savaş yok, yaşanan bir afet yok, peki neden hemde bu kadar uzun süreli elektrik kesintileri yaşanıyor. Hemde Başkentte yaşıyorken, NEDEN??? Ben anlayamadım, anlayabilen varsa lütfen bana bir zahmet anlatı versin.

6 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Amanin ben de cok korkardim :(( ama her seye ragmen mumlar cok guzel duruyor :)

embir dedi ki...

canım benim teşekkürler

Huzur Moda dedi ki...

elektrik kesintisi için değilde kujunla yemek için yakmış olmanı tercih ederdim ama sağlık olsun:)))

embir dedi ki...

Ahhh evet canım, bende bunu çok isterdim ama yok işte kısmet :))
Ya neyi düşünüyorum faturanı geç yatırırsan faiz alıyorlar. Hatta elektriğini kesiyorlar. Peki elektriğimizi kesip saatlerce bizi öylece oturmak zorunda bırakanlar bunun karşılığında bize neden ceza ödemiyorlar???

Malla dedi ki...

Eskiden buna benzer ya da daha korkutucu şeyler olduğunda annem-babam hiç bir şeyden korkmaz mı derdim.onların cesaretine şaşardım.şimdi ben anne oldum.korksam da korkmamam gerekiyor.Şimdi anladım.Sen de anlarsın cnm.Kujunla romantik akşamlara...

embir dedi ki...

Mallacım ya kalp kalbe karşıdır mı derler ne derler, bende tam seni ziyaret ettim geldim.
Haklısın canım eğer bizim korumamız gerekenler olursa o zaman cesur gözükmemiz gerekir. Ben henüz o mertebeye ermediğim için bana korku serbest :))

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...