26 Ocak 2009

Tunus işi çantam

Nihayet çantamı tamamlayıp yayınlayabildim. Aslında bunu öreli çok oldu ama astarını dikmekte geciktim. Nasıl yaptığımı da anlatayım.
Tunus işi tekniği ile tek tığ şişiyle yaptım. Önce bir parçasını ördüm küçük oldu diye söktüm tekrar daha büyük bir dikdörtgen ördüm. Sonrada iki parça sap ördüm. Saplarını iki kat yaptım. Tığ ile yanlarını ve sapını diktim (tığla yapınca daha düzgün oluyor). Astarı içinde kullanmadığım bir mayom vardı onu kestim, diktim. İçine de bir tane cep telefonu ya da anahtarlık koymak için cep yaptım. Fermuarını da diktim. Sonra buradaki atkımın ipinden (farklı renk) üç tane gül yaptım. Ortalarına da turkuaz renk inci boncuk diktim. Onları da çantaya tutturdum.
Aklımda hep kahve rengi ve turkuaz birlikteliği vardı. Ondan fermuarı da turkuaz aldım :) Bir ara çiçek yerine küpeden yaptığım bileklikliğin kullanmadığım diğer küpesini kullanma fikri vardı ama sonra vaz geçtim. Ben bu halini beğendim. Sizce nasıl olmuş?

Kırmızı çantamı da tamamladım. Yakında onu da yayınlarım.

22 yorum:

Malla dedi ki...

eline sağlık.Çok beğendim. Kahverengi ile turkuazı bende çok yakıştırıyorum. Güle güle kullan.

embir dedi ki...

teşekkür ederim canım.

Ayca Karaoglan dedi ki...

kesinlikle turkuaz-kahve uyumunu ben de çok severim. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Peki benim aklıma takılan mayo kumaşını nasıl diktin? Zor olmuştur hayli... Öpüyorum çok, iyi haftalar...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cok sik olmus Embircim ellerine saglik :) Kahve ve turkuaz uyumun ahstayim :)) Iyi gunlerde kullan cantani :))

Mehtap dedi ki...

Mükemmel olmuş.Çok şık.ellerine sağlık,güle güle kullan.Gerçekten kahve turkuaz rengini bende seviyorum.

GeCe dedi ki...

ben de çok beğendim kahve ve turkuaz çok yakışıyor geerçekten

Mavi Bahçe dedi ki...

Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

valla şahane embir cim eski mayo da astar olmuş ne güzel...güle güle kullan

Haydins dedi ki...

Bence cok guzle olmus..Hazir satilanlara benziyor..
Bu arada sicagi sicagina hebr vereyim kabul edersen bir mime davet ettim seni :)

Unknown dedi ki...

Canım harikasın çok şık iyi günlerde kullan,mutlu haftalar dilerim öptüm...

Nur dedi ki...

ellerine sağlık canm çok güzel olmuş. İyi günlerde kullan

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

embircigim ,tunus isi teknigi nedir nasıl yapıldıgından bahseder misin,foto büyümedigi icin anlayamadım...

nergisce dedi ki...

cok begendim canim, renkleri bi harika ,güle güle kullanman dilegiyle

MİNİK ELLER dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık canım

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerine sağlık.Tunus işi kolaymı,ben hiç örmedim.Renkleride çok uyumlu olmuş.

embir dedi ki...

beğenemnize sevindim, Perşembe günü işe bu çantamla gittim arkadaşlarımda beğendiler. Mayoyu dikmek zor olmadı da minicik şeyden astar yapmak beni daha çok zorladı. Elimde turkuaz renk kumaş yoktu onu değerlendireyim dedim :))

Tunus işini yapmak için önce zincir çekiliyor ama gevşek zincir çekmek lazım. Sonra her zincire bir kez batıp tığa ip alıyoruz.O sırayı sonuna kadar bu şekilde yapıyoruz sonra da örgüde kesme işlemine benzer şekilde ikili ikili kesiyoruz. her sıra bu şekilde oluyor. Bu sebeple uzun şiş gibi olan tığdan kullanmak gerekiyor. Böyle anlatılınca anlaşılmıyor ben bir bakayım fotolu anlatım bulursam kujulara eklerim. Örgünün arkası haroşa gibi duruyor.

embir dedi ki...

perili köşk http://dantelyeriniz.blogcu.com/degisik-orgu-teknikleri_23262881.html şu adrese bakarsan yapımını fotolamışlar. Belki yardımcı olur.

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık embir.merakla bekliyordum.ebat nasıl ben küçük d üşündüm nasıl olur acaba . neyse denemek gerek.fikirler için teşekkürler.zevkle takip ediyorum.sevgiler

embir dedi ki...

Sevgili bir dost bir ara daha minik portföy çanta yapayım dedim o da hoş olurdu. Başka bir tane öyle örücem. Beğenmenize çok sevindim.

Adsız dedi ki...

Woow!!ohh mondiee
bittim bu çantaya ben
ellerine sağlık harika bir çanta
bir de en sevdiğim renkler.
Görüşmek üzere

embir dedi ki...

teşekkür ediyorum.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Bayıldım embirim kahve ve turkuaz birbirine çok yakışıyor sap kısmı çok hoş olmuş ellerine sağlık arkadaşım:)

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...