14 Kasım 2008

Küpeden Bileklik Yapımı

Geçenlerde buradaki bilekliğimi yaparken yanında da bunu yapayım dedim. Küpenin yapılış hikayesi de biraz ilginç oldu. Çok sevdiğim bir teyzem var. Kendisi ara sıra evini temizler (yani kullanmadığı ıvır vızırlarını toparlar) ve atmaya kıyamadığı eşyalarını da ayırır. Sonra beni arar ve gel bir bak değerlendirebileceğin birşey varsa al der. Bende iş çıkışı ona uğrar kahve ve sigaranın yanında da ayırdığı eşyalara bakarım. Yine ayırdığı eşyalara bakmaya gitmiştim. Eski klipsi büyük küpeler vardı. Sen bunları değerlendirirsin dedi. Bende onları ve yanında bir kaç tane daha takıyı alıp evime dönmüştüm.

Bu küpeleri nasıl değerlendireceğime karar verememiştim. Aklımda bir kaç tane alternatif vardı. Sonunda bu bilekliği yapmaya karar verdim. Hazır örgü derimden bileğimi saracak uzunluğun iki katı uzunlukta kestim. Bir ucunu kapama halkası ile sabitledim. Diğer tarafı için elimde sadece metal halka vardı bende onu taktım. Küpenin arka klipsinede halkaları geçirdim ve ucuna klipsini taktım. Yandan sarkması içinde elimdeki aynı renk boncuklar ve metal aparatları tutturdum ve bilekliğim bitti. Nasıl olmuş beğendiniz mi?

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Yıkılyor bacım ellerine sağlık.

embir dedi ki...

Canım benim teşekkür ederim.

Sibella dedi ki...

Hazır satılanlardan bin kat daha güzel olmuş hayatım, çok beğendim :))

Huzur Moda dedi ki...

canımmm... çok güzel olmuş .. elelrine sağlık maviş maviş nazarlardan korsuun ALLAH seni mcx

evet en sonunda bu headerı yaptım yahu:))

Nur dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık :)

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Süper hemde maviii:)ellerine sağlık kujum.

embir dedi ki...

ayyy beğenmenize çok sevindim. Teşekkür ediyorum

Yeliz dedi ki...

mavi mavi gayet hoş görünüyor bu tarz bilekliklerden birçok yerde görüyorum bunlar çok tuttu:) svegiler

embir dedi ki...

teşekkürler yelizcim, bende yapmak istiyordum bunlardan eski küpede bunu yapmamda araç oldu :))

Adsız dedi ki...

çok güzel bu..bayıldım

nokuruncocuklari dedi ki...

çok güzel olmuş bileklik ellerinize sağlık denenebilir

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...