12 Kasım 2008

Buzlu cam boncuktan bilekliğim

Dün akşam müdürüm kopan bilekliğini tamir etmek için takı malzemelerimi çıkartmıştım kendim içinde iki tane bileklik yaptım. Uzun zaman önce aldığım buzlu cam görünümündeki damla şeklinde boncuklarım haydi artık bizi kullanmalısın beklemekten sıkıldık der gibi bana bakıyorlardı. Bende onları aldım elime bir parçada kırmızı renk mumlu ip...
Bir boncuk bir düğüm, bir boncuk bir düğüm şeklinde istediğim uzunlukta iki kısa hazırladım. Sonra kalan ipi makrome düğümüyle güzelce sabitledim. İki sırayı birbirine doladım, diğer ucunu da aynı şekilde ördüm. Uçlarına kapama aparatı taktım. Kullanmadığım kolyemin aparatlarını saklıyordum. Halkanın ucuna da bir tane çiçek şeklinde metal aparat taktım ve bilekliğim kısacık sürede tamamlandı. Yaklaşık 38-40 boncuk ile sizde yapabilirsiniz.

5 yorum:

DİLEK dedi ki...

CANIMMMM...
ÇOK HOŞ OLMUŞ. HELEKİ BONCUKLARIN BUĞULU BUĞULU BAKİYİ:dddd
inş atıcam üstümdeki miskinliği olmuyo böyle yaa:((

ha bu arada bende header yapabiliyorum artık.
birşey daha soracam sen bu headerini phoscap ten mi yaptın?
yoksa..
power paint denmi.

embir dedi ki...

ben headerlarımı photoscapedan yapıyorum. Ben sana bir header yapıcam zaten. Sözüm vardı :))

DİLEK dedi ki...

hımmm analdım canım ...
yok bende photoscape den yapıyorum bloğum baktıysan yapabiliyorum şükürler olsun en sonunda:)) da sorun ne biliyormusun. hani üstüne değişik elementler ekliyorsun yaa kurdela çiçek gibi ben 4 tane ekleyebiliyorum en çok sen bir sürü ekleyebilmişsin de onu merak ettim

embir dedi ki...

Bilmem Asyacım, benimkinde hiç uyarı çıkmıyor, yani bir dünya ekleme yapabiliyorum.

Adsız dedi ki...

[url=http://www.001casino.com]casino[/url]
complimentary casino bonus [url=http://www.realcazinoz.com]free casino[/url] games [url=http://cd-online-casino.co.uk]casino[/url] [url=http://www.the-gambling-city.net]casino en ligne[/url]