04 Ocak 2009

Fotoğraflarımızın Küpünü Yaptım

Kujuma evlilik yıldönümümüzde yaptığım fotoğraf küplerimizi sizlerle de paylaşmak istedim. Üç küp ve bir tane de kartpostal şeklinde yaptım. Eve gelen herkes çok beğeniyor. Bunları sizde kolaylıkla yapabilirsiniz. Nasıl yapılacağını 10marifette anlatmıştım. Fotoğraflarda yüzlerimiz belli olmasın diye bir hayli uğraştım :)
Yazmayı unutmuşum hemen ekliyorum, bunları sertifika kağıdına basarsanız daha iyi olur. Ben öyle yaptım. A4 kağıdına çıktı alınca dayanıksız oluyor. Yaptıklarınızı flash belleğinize kaydedip bu işi fotokopi merkezlerinde de yapabilirsiniz.

9 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

tam deniyordum fotoğrafları yüklemiştim ki yazıcımın siyah beyaz olduğunu hatırlayarak vazgeçtim :(
seninkiler çok güzel olmuş....

embir dedi ki...

siyah beyazda güzel olur. Ben iki tanesini sepya yaptım. Seçeneklerde siyah beyazda vardı. Bu arada yazımda unuttum bunları sertifika kağıdına bastım. Daha dayanıklı oluyorlar.

Yeliz dedi ki...

çok eğlenceli olmuş eline sağlık.

Yelda dedi ki...

ben 1o marifette gördüğüm zaman yapmayı denedim beceremedim
Birdaha deneyim olmadı tarif edersiniz bana iyice

Yelda dedi ki...

5 resmi okeyliyorum
Küpte nerelere yerleşeceğini gösteriyor ordan sonra ne yapacağım
yanlış bişey yapıyorum heralde
birsürü mail şifre filan soruyo
siteye kayıtmı olamk lazım?

gunduz68 dedi ki...

çıktısı alınmamış bir küpte bende var.Bende 10marifetten almıştım.Sanırım senin sayende olmuştu ama çok güzel fikirmiş.Bir ozalitçinin yolunu tutmak lazım:)

embir dedi ki...

evet gündüz67 10marifete de ben eklemiştim. Sertifika kağıdına basarsan çok dayanıklı oluyor. Ben ofisde yapmıştım. Ömürlük bir çalışma oldu. Çerçeve derdi de yok. Çok keyifli...

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Evet 10 marifetede eklemiştin, bende yazıcı olmadığı için bakmakla yetiniyorum sadece, gerçekten çok şık olmuş..

embir dedi ki...

Dediğim gibi yazıcınız olmasa da yapıp kaydedin dışarda çıktısını aldırın, çok şık birşey

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...