01 Ocak 2009

Mor Çerçevem

İkea'dan üçlü olarak aldığım çerçevelerimin iki tanesini kayınvalideme hediye olarak yaptığım gazetelik sprey vernik sırasında mahvolunda nasıl kurtarabilirim diye deneme yapmak için kullanmıştım. Üzerine parmak vernik ile eskitme yapmayı denemiştim. Daha sonra onları da farklı bir şekilde değerlendiririm. Şuan beklemedeler :)
Gelelim sonuncu çerçeveme, onu elime aldım ne yapsam diye düşündüm. Elimde bir torba dolusu eski bozuk ğaralardan vardı. Onları denedim boyayıp üzerine yapıştırsam nasıl olur dedim ama kujum paralı çerçeve görüntüsünü beğenmedi. Bende aldım elime mor akrilik boyayı ve boyamaya başladım. Üç kat boyadıktan sonra, bir cesaret dedim ve sprey verniği yeniden kullandım. Bu sefer arkadaşlarımın tavsiyeleri üzerine şişeyi daha uzun salladım ve minik minik tıslarla uzaktan vernikledim. Bunu da iki kat yaptım. Gerçi sonra eşim ne yaptın sen bu koku da ne zehirleneceğiz diye tüm kapı ve pencereleri açtı :)
Vernikleme işleminin sonunda çerçevem genel hatlarıyla tamamlanmış oldu. Sonra da keçelerimden çiçek yapıp peligom ile yapıştırdım. Baktım çerçevemin içi boş fotoğraflarken güzel gözüksün dedim o sırada gözüme çarpen mor simli uhuyu elime aldım ve 10marifet yazdım. Bakalım sırada neler var???

6 yorum:

hayatadair dedi ki...

Cok güzel ve sade olmus,bu arada ben 10 marifetten adrenalin,gazetelik de iyi kurtulmustu hani...Mutlu yillar...

Adsız dedi ki...

eline sağlık sprey vernik ayrı bi marifet istiyor ben de çok korkuyorum kullanırken

embir dedi ki...

Merhaba Adrenalin, evet ya o gazetelik beni çok uğraştırmıştı :)) Eylülbahçesi ben sprey verniği sevmedim sadece daha hızlı kuruması güzel. Sabırsız insanlara göre :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Mor renge bayılırım bence süper.
Verniği balkonda falan yapmak lazım ,bu soğuklarda biraz zor bir proje tabi. Yoksa kokusu felaket

embir dedi ki...

Evet ç.ç ben bunu bilemedim, gittim banyoda yaptım, ortalığı da toz duman yaptım :))

en ala makara dedi ki...

arka manzara vda kar var canım çekti şöyle bir lapalapa yağsa ne güzel oolur.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...