17 Ocak 2009

Lilacsmell/Gülden Gelen Hediyem

Bu çanta ile tanışmam 10marifet sayesinde oldu. İlk yorumda benden gelmiş zaten :) Çok yaratıcı olan bu çanta işte budur dedirten cinstendi. Çantanın özelliği ise ortasındaki fermuarı biraz aralayınca o masum gözüken çantanın içinden çıkan süpriz :))
Çantanın mimarı olan sevgili lilacsmell yani Gül benim çantaya hayran olmam sebebiyle, el emeği, göz nuru çantasını bana hediye etmek istedi. Bu teklifi ondan alınca bir tarafım hayır alamazsın bu arkadaşının emeği derken diğer tarafım da ama sen buna bayılmamışmıydın diyordu. Benim yok olmaz alamam (istemem yan cebime koy) demelerime rağmen Gülcüğüm bu güzel çantasını bana armağan etti. Ofise gelen kargo görevlisi beni çağırınca tamam işte çantam geldi dedim. Hemen kargo poşetinden çantayı çıkartıp tek tek tüm arkadaşlarıma çantamı gösterdim. Ama nasıl gösterdim? Şöyle; çantayı boynuma astım, (önümde duruyor, bluz gibi) tam askılı bluz boyunda oldu.
-Çantam nasıl arkadaşlar?
-Aaa güzelmiş
Bu sırada cırtt sesi duyulur, çantanın fermuarı bir miktar açılır.
-Peki şimdi nasıl
-(fal taşı gibi açılmış gözlerle bana bakan arkadaşlarım) neeee?? ay süpermiş, bayıldım demeye başladılar. Tabi arada kahkahalarda atıldı.
Akşam eve gelince kujuma da bak bu güzel çanta artık benim dedim. O çantayı yakından tanıyordu. Ben iki de bir kujum bak çok güzel değil mi deyip durduğum için...
Lilacsmell'e gelince o tam bir çanta üstadı, birbirinden güzel çantalar dikiyor, diktiği çantaların ortak özelliği ise o çantadan hiçbir yerde bulunmaması. Hepsi de birbirinden yaratıcı ve eğlenceli oluyor.
Benim yüzü kadar kalbide güzel olan arkadaşım, çok ama çok teşekkür ediyorum. Çok mutlu oldum. Çantaya gözüm gibi bakacağım. Herşey gönlünce ve sıkıntı, dert senden uzak olsun. Çok öpüyorum.

16 yorum:

Sibella dedi ki...

Ayy ne güzel bir jest, hatırlıyorum harika bir çanta, kıskandım valla :))) Güle güle kullan hayatım..

embir dedi ki...

teşekkür ederim canım, çok mutluyum ya, trallalallalalaaa trallalallalaaaa

Moonish (moonsun) dedi ki...

Harika bir hediye bu :)) insanin dostu gibisi yok :)) iyi gunlerde kullan hediyeni Embircim :))

GeCe dedi ki...

güle güle kullan ben o çantayı görmemişim galiba bir arşiv yapayım

sesiber dedi ki...

ben de çok iyi hatırlıyorum o güzel muzur çantayı, güle güle kullan embirim.

Bal küpü dedi ki...

Güle güle kullan çantanı, çok güzel görünüyor gerçekten.Daha önce görmemiştim. Bu arada lilacsmellide tanımış oldum sayende
paylaşman çok güzel embir :)

41 kitchen dedi ki...

valla çok güzelmiş, böyle şeylerin yaşanması da çok hoş ya=)

embir dedi ki...

:)) evet arkadaşlar, kendimi çok şanslı buluyorum. Dahası Gülün yaptığı çanta da bana nasıl çanta dikmem konusunda yardımcı olacak. Holyeler olsunnnn.
Güzel yorumlarınız içinde çok teşekkürler

lemanice dedi ki...

harika bir hediye el emeği....sayfanı gezdim çok hoş şeyler yapmışsın ellerine sağlık benim hiç böyle becerilerim yoktur.denemedim daha doğrusu.belki ruhumun biyerlerinde uyuyodur kimbilir.sevgiler sana canım.beklerim bende.

böcük dedi ki...

Ehehe cesur yanına bayıldım :D Güle güle kullanın :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika valla el emeği gibi var mı lilacsmell in de ellerine sağlık

embir dedi ki...

Lemanice teşekkür ederim. Bende ziyarete geleceğim. Böcük bende cesur kısmına bayılmıştım. Çocuklacocuk blog arkadaşlarım arasından ilk hediyemi sizden almıştım. Bu da ikinci oldu. Çok mutlu oldum.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Ayy ne güzel güle güle kullan çantayı bende hatırladım...

LiliMini dedi ki...

Güle güle kullan canım :)Arkadaşlar yorumlarınız için de teşekkürler :)

leyya dedi ki...

lilacsmellin çantalarına ben de bayılıyorum.acemiliğimde arada ondan kopya çekmişliğimde vardır))

embir dedi ki...

Lilacım tekrar çok teşekkürler. Leyyacım, gül'ün çantasından kopya çekiyorum. Bende denemeye başladım ama zor zanaat yahu...

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...