23 Ocak 2009

Morlara Devam Eldivene Selam :)

İşten çıktım, kujumla biraz alışveriş yaptık. Kolumu kaldıracak halim yok. Açım ama evde yemek yok, yapacak insanda yok :)) Yarında eğitim vericem, offf off hafta sonumda anne ziyaretleri ile geçecek. Yani ev işlerini ne zaman yapıcam ben??? Neyse ki çantalarımdan bir tanesini tamamladım. Hatta bugün işe onunla gittim. Arkadaşlarım çok beğendi. Umarım sizlerde beğenirsiniz. Fotoğraflarını çekip yayınlayacağım. Ama şimdi sizinle paylaşacağım çalışmam çantam değil, eldivenlerim.
Annem şu lila rengi parmaksız eldivenlerimden daha önce bu mor renk eldivenlerimi örmüştü. Mor renk boyunluğumla takım olarak yapmıştı. Ben çiçekleri sonradan ekledim. Sanırım bir tane de boyunluğuma çiçek örmem gerekecek. Çiçekleri tığ ile yaptım üzerine diktim. Zuzumun eşliğinde de fotoladım.

18 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Çok şık olmuşlar ellerinize sağlık,güle güle kullanın.Çanta ne renk????

embir dedi ki...

Sağolasın büşracım. Çantam simli kahve ve turkuaz çiçekleri var. Örerek yaptım. İki tane de tamamlanmayı bekleyen çantam var. Bir tanesi kırmızı keçeleştirdiğim kazağımdan diğeri de krem simli askılı bluzumdan :))

Nur dedi ki...

Çok hoş olmuş rengi özellikle bayıldım...
Elinize saglık güle güle kullanın..

Malla dedi ki...

Başka işimiz olmasa el işleri yapsak, blogumuzla uğraşsak yeter valla.Ama olmuyo işte...işler bizi bekliyor. Eline sağlık,iyi günlerde kullan Embircim.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Moryu seviyoruz Embir'cim. Çiçeklerle daha bir hoş olmuş, güle güle kullan.

embir dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar,
Ya maaşlar daha iyi olsa yarım gün çalışabilsek. Hatta çalışma sistemi böyle olsa iyi olur aslında. Hemde işsizliğe de çare bulunur. Napalım çalışmaya devam edeceğiz.

Annekaz dedi ki...

avrupada yarım gün çalışma git gide artıyor olanlar işten çıkmasın ve daha çok kişi çalışsın diye tabi ücretlerde ona göre..çiçekleride çok uyumlu olmuş.hip hop eldiveni mi diyorlar buna rap mi ? :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cicekler cok yakismis bu eldivenlere Embircim, iyi gunlerde kullan :)) Mutlu mutlu hafta sonlari :))

Adsız dedi ki...

eline sağlık güle güle giy ben pek severim bunlardan yapmayı parmakları da yok ya çabucak bitiyor tam bana göre:)

sesiber dedi ki...

Çok hamaratsın bugünlerde, yorulman normal. Eldiven de çok yakışmış, harikasın.

Mehtap dedi ki...

Çok değişik ve şık birşey hakikaten.Örülmesi de kolay gibi geldi ne dersin.Ellerinize sağlık.güle güle kullan canım.sevgiler.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Çiçekler çok yakışmış çantalarını merak ettim öptüm şeker:)

ella dedi ki...

mor eldivenler çok şık olmuş. bende bütün kış parmaksız eldiven kullanırım çok rahat oluyorlar.

Ayca Karaoglan dedi ki...

Ben de bir tane parmaksız denedim ama ip ince gelmiş, gevşek oldu :) Seninkiler çok sıkı duruyor,güle güle kullan tatlım...

Sibella dedi ki...

Seni mimledim hayatım, benim bloga gelip öğrenebilirsin :)

embir dedi ki...

Güzel yorumlarınıza teşekkür ederim.
Annekaz ben parmaksız eldiven diyorum, bilemedim adını.
Evet Mehtapcım örülmesi çok kolay, hemen biter.
Elifcim çantamın birisini az önce yayınaldım canım.
Ayçacım haklısın biraz kalın iple örülmüş benimkiler. Sende güzel günlerde kullan canım.

seyabb dedi ki...

çok hoş olmuş bende deniycem

embir dedi ki...

Deneyince bizimle de paylaşırsınız sanırım.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...