02 Aralık 2010

Bebek Yeleği ve Patiği / baby jacket and booties



Yok yok ben değil elbet bunu ören annem. Aslında bu rengi de sevdiğim söylenemez ama yine de çok beğendim. Çok canlı duruyor. Demek ki neymiş hiçbir şeye karşı ön yargılı olmamak gerekiyormuş. Örülünce çok şirin oldu yahu...

Bu bebek cicişleri ne alaka?? yoksa?? acaba?? Iııhhh benle alakası yok :)) Bir tanıdığımız rica etmişti annem onun için ördü. Bu hafta bende bebiş yeleğini ve patiğini teslim ettim. Kullanacak bebek kim bilmiyorum ama sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum. 

5 yorum:

Unknown dedi ki...

DARISI EMBİRİN BAŞINA DERSEM KIZARSIN AMA BAŞINA OLSUN.BEN ÇOCUKLARA ÖZELLİKLE ERKEK ÇOCUKLARINA HEPBÖYLE RENKLER ÖRERİM ÖMÜR BOYU CİDDİ RENKLER GİYECEKLER ÇOCUKKEN CIVILCIVIL OLSUNLAR DİYE.PEKDE GÜZEL OLMUŞ.

Nedret dedi ki...

Eeeehh! Heyecan yaptırdın,aşkolsun sana:))

embir dedi ki...

ninecim ve ablacım eşim yurt dışından dönsün de bakalım belki benden güzel haberler alırsınız:))

Sevtap dedi ki...

çok cici olmuş canım.Anneciğinin ellerine sağlık.

GÖNÜL dedi ki...

çok çiciler örülüp emek verilince her renk güzelleşiyor sevgiler:)

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...