06 Aralık 2010

1 Taçla 3 Kuş / hairgrip



embir gururla sunar. Kendi icadımdır. Telifini isterim:)

Evet başlık doğru yazıldı. Bir taçla 3 farklı modelden istediğimi kullanabileceğim bir şey bu. Taç kullanmasını çok seviyorum. Hal böyle olunca da bendeki taçları koyacak yer bulmakta zorlanıyorum. Bende yerden tasarruf etmek için metal tacıma bir çırt bant yapıştırdım. Sonrada üst süslemelerini yapıp onlarında arkasına aynen cırtın diğer kısmını yapıştırdım. Canım hangisini takmak isterse hooop pardon cırttt diye çıkartıp yenisini takıyorum.

Bu arada tekli çiçek aslında bir ayakkabımın tokasıydı. Ayakkabımı atarken çiçeklerini saklamıştım. Keçe papatyaları paket halinde bir mağazadan almıştım. Fiyonk şeklinde olanı da siyah organzeden yaptım, ortasına bir kurdele oldu da bitti :))

Herkese güzel ve huzurlu bir hafta yaşamalarını istiyorum.

9 yorum:

LiliMini dedi ki...

Hihi çok iyi buluş.Ama zalim kader ben çalıyorum fikrini :)) Ben de kafama taç takıcaaam iştee. :)) Çok tatlı görünüyor taçların. Papatyalı da çok güzel. Ama sana da yakışmış yani :) Güle güle kullan Embircim.

sesiber dedi ki...

Süper fikirmiş Embirim. Mobil taç:) Harikasın

ebrulikedi dedi ki...

valla dün aklımdan geçtiydi.süper fikir.güle güle kullan taçlarını:)

embir dedi ki...

Gülcüm, sesicim ve ebrucum beğenmenize sevindim, gerçekten pratik bir uygulama, aklıma sağlık :))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sana da güzel bir hafta sonu olsun. cırt cırtlı taçlarını güle güle kullan.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel olmuş bu fikir... hem bu tarz eşyalarımızı sakladığımız yerlerde bize yer de kazandırır...

bu arada kabul ederseniz blogumda miminiz var...

embir dedi ki...

Teşekkürler çocuklaçocuk, Eminecim sana da teşekkürler ben mim ve ödül almıyorum canım.

Creative Mind dedi ki...

You share always smart ideas..nice pin..I am a follower now!!!
Love

embir dedi ki...

thanks my friend..

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...