26 Aralık 2010

Muhteşem Hobi Odaları / Hobby Rooms

Hepsi de birbirinden güzel, böyle şık ve derli toplu hobi odalarını gördükçe bende istiyorum bendeeeee diye haykırıyorum :)) En azından bir dolap olsun içine malzemelerim girsin, kapısını kapatınca dağınıklık gözükmesin. Kutularda düzenli düzenli keçelerim, iplerim, kumaşlarım, kurdelelerim olsun. Süslü bir sandalye ile dergi sepetim, duvarda da cicik çerçeveler... İşte bu kadar istiyorum. Olsun ama ben bunu hak etmiyor muyum??? Belki 2011'de olur. Kaynak








7 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

bende çok istiyorummmm.aslında boş bir odamda var.orası ilerde çocuk odası olacakmış(6 yıllık evliyim ne zaman olacaksa)2011 de istiyorumm istiyorum:))

Erkİpek dedi ki...

bende çok istiyorum. kapakları kapatayım hayal dünyam saklı kalsın :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bende bende:)

Banuca dedi ki...

Ah Embirim ah.... Allah hepimize böyle aydınlık, bol dolaplı-raflı, şipşirin hobi odaları nasip etsin....

embir dedi ki...

Böyle hobi odası olmasını isteyen tüm arkadaşlarımın dilekleri kabul olur inşallahhhh aminnnn :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

bende istiyoruuum:)

embir dedi ki...

tamam arkadaşım sana hangisini vereyim???

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...