23 Aralık 2010

En Kokoşundan Bir Geri Dönüşüm Çalışması

Süper bir çalışma buldum ve en kısa sürede denemek istiyorum. Şimdi yapmamız gereken giymediğimiz bir pantolonu almak ve bacak kısmından bir dikdörtgen kesmek. Bunu her iki bacak içinde yapmalıyız.  
Kumaşın iki tarafını da kıvırıp dikiyoruz. Sonra da minik pilile yapıp, kumaşın tam ortasından dikiyoruz. 
Model aşağıdaki şekildeki gözüktüğü gibi giyileceği için aynı şekilde lastik ile ölçü alıyoruz.
O lastiği de kumaşımızın ortasına dikiyoruz. Sonra da şık şık giyinip ortalarda salınıyoruz. Bu güzel çalışmayı yapıp hazırlayan ve bizlerle paylaşan Curbly'ye de teşekkürler.



7 yorum:

suhuba dedi ki...

Oldukça şıkmış yapmanı bekliyorum. By

madammoda dedi ki...

Çok güzelmiş yaa, bayıldım ;)

touch the sky dedi ki...

gerçekten çok şık bir çalışma ben de not ediyorum zihnime çok beğendim :)
sağol canım

Unknown dedi ki...

süper bir fikir.Gerçekten çok güzel görünüyor.Paylaşım için teşekkürler canım;)

embir dedi ki...

ya bende bayıldım, yapıcam kesin kesin yapıcam.

Ortancam dedi ki...

Çok beğendım, elinize sağlık...

figen abla dedi ki...

bunu ben de çok beğendim...sağolasın ablam :)

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...