14 Aralık 2010

Yapıcam dedim yaptım / Sachet



Burada bulup 10marifette yayınladığım lavanta torbalarının altına yorum kısmına bende yapıcam diye yazmıştım. İşte sözümü tuttum ve yaptım :))

Yavruağzı olan burada kullandığım güllerin kumaşından, diğerini ise çiçek buketinin dışındaki malzemeden diktim süsledim. Eee malzemeleri değerlendirmek lazım. Hem kujumun evlilik yıl dönümümüz için gönderdiği çiçeğin dış süslemesiydi o. İçine de lavantaları koydum veeeee hediye ettim bile. Yakında sizlere de yeni yıl şerefine sürpriz hediyelerim olacak. Beni izlemeye devam edin :))

12 yorum:

Runkli dedi ki...

Kırmızı olan çok sexi olmuş :))
bu arada konu ile alakasız ama sana birşey sormak istiyorum eğer şu anda buradaysan???

YETENEK-SİZİN dedi ki...

:) dediysen yaparsın cnm, çokta güzel olmuş ellerine sağlık

embir dedi ki...

pombişcim teşekkürler canım, bilgisayar başındayım sorunu bekliyorum.

Yetenek-sizincim teşekkürler tatlım.

lolipu dedi ki...

çok güzel olmuş; iyi ki yapmışsın. Yoksa bi haber olacaktım. 10 marifete uzun zamandır bakmmıyorum:)

Nedret dedi ki...

Aaayyy... Transparan hem de:)))

Runkli dedi ki...

kusura bakma embircim ben pc başında değildim :( beklettiysem seni özür dilerim. ben blog başlığımın oradaki resmi nasıl değiştireceğimi bir türlü bulamadım :( iki saattir uğraşıyorum ama yok :( bana yardımcı olun kızlar lütfennn :(

embir dedi ki...

teşekkürler lolipucum ve nedret ablacım, bu seferlik transparan oldu :)

Sevtap dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok şirinler:)

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

ben bayıldım bunlara çok sevdim..bende yapıcam desem sonrada yapsam...:)ellerinize sağlık...

embir dedi ki...

teşekkürler kızlar :)
Permarencim yap haydi haydiii

Stil Direktoru dedi ki...

Çok temiz olmuş çok neşeli ellerine sağlık tatlım ya

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...