06 Eylül 2009

Mis Kokulu Cicik Kızım

Image Hosted by ImageShack.us


Merhaba arkadaşlar, geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum. Dişimin ağrısı malesef hala geçmedi :( Ama ilk güne göre çok daha iyiyim. Suzycim papatya suyu ile gargarayı deneyeceğimsağol canım.

Bu bebeğiminde yani kızımda lavanta kokulu, o da misler gibi kokuyor. Keçe ile yaptım, içine lavanta doldurdum. Hatta bu kızdan daha öncede yapmıştım. Meral anneme hediye etmiştim. Bu seferki kızımın saçlarının rengini farklı renkte yaptım.

Nedret ablacım şu içlerini lavanta ve elyafla doldurma işini geçen kış yaptığım lavanta torbalarında yapıyordum. Daha büyük çalışmalarda ikisi bir arada iyi oluyor. Bunlar zaten minik diye sadece lavanta dolduruyorum.

Veeee bu cici kızı da pasajımda satışa sundum. Şimdiden mutlu, keyifli bir hafta geçirmemizi diliyor ve hepinizi öpüyorum arkadaşlar.

12 yorum:

Malla dedi ki...

bişeyler yaratıldığına göre iyileşilmiş demek:) Çok geçmiş olsun Bu kızda ne şeker olmuş ya:))

Nur dedi ki...

çok şeker olmuş ellerine sağlık

Tazekahve dedi ki...

Geçmiş olsun inş. Bu kesecikler hem hediye hem de kullanımlık harika olmuşlar,sevgiler...

Unknown dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN MİS KOKU YADA LEVANTALI BLOG MU DESEM,SANKİ KOKULRI BURNUMA GELİYOR ÇOK GÜZEL OLMUŞ GENE

embir dedi ki...

çok teşekkür ediyorum arkadaşlar, bakalım sırada nasıl lavantalıklarım olacak??? Öptüm hepimizi

Paşa dedi ki...

ooo ne güzelde görünüyorlar:)

beyaz mendil dedi ki...

Ben bunlara bayıldım,çok şekerler:)

sulesaribas.blogspot.com dedi ki...

cok tatlı elinize saglık

ironik dedi ki...

embircim yine harika olmuş bu, ellerine sağlık :) çookk geçmiş olsun =)

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok güzel bir kız olmuş ellerine sağlık, üstelik lavantalık olarak çok şirin.

Gameworld dedi ki...

Mükemmelmiş

sertac kaya dedi ki...

guzel bir yazı olmuş

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...