02 Eylül 2009

Özel Peçete Bilezikleri

Image Hosted by ImageShack.us

By embir

Daha önce 10marifette yayınlanmıştı ama şimdi bulamadım linkini, orada beğenip kendimce çizimini kaydetmişim. Geçenlerde aldım elime çıktıyı kestim. Kalıplarım hazır olunca kalın keçelerimden mor renk olanını elime aldım ve peçete bileziklerimi hazırladım. Şu an elimde 2 kadın 2 erkek toplam 4 adet var.

Yapması çok keyifli oldu. Farklı renklerde de çalışmak istiyorum. Hatta rengarenk yapılabilir. Yemek takımı ile uyumlu renklerde de hoş olur diye düşünüyorum.

Bu çalışmada pasajımda satışa sunuldu. Bilginiz olsun :))

23 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Evet ben de görmüştüm 10marifette ve çok beğenmiştim. Eline sağlık.

3prenses dedi ki...

aaa çok orijinal ve güzel.ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

çok güzelmiş harika bir fikir rengide çok güzelmiş

Unknown dedi ki...

NASIL YARATICISIN SEN NİNEM ÖĞLE HARİKA OLMUŞLAR,İKİ KATLIMI ONLAR NASIL ÖĞLE GÜZEL DURUYORLAR,İFTARDAN SONRA DENEYECEĞİM KAFAM ÇAILMADI.SAĞ OLASIN İYİKİ VARSIN

Sezsel by Sezgi dedi ki...

harika olmuş

Paşa dedi ki...

çok şık ve enteresan buluşmuş..

Acqua dedi ki...

merhaba bloğunu yeni keşfettim ve gerçekten çok keyif aldım. listeme ekliyorum

Nilgün Komar dedi ki...

evet canım yemek takımlarına uygun renklerde çok güzel olur..
eline sağlık..
harikasın...

lolipu dedi ki...

Çok sevimli olmuşlar. Renk renk sofrada çok eğlenceli durur

sergun dedi ki...

aaa ben yayınlamıştım, çok güzel olmuşlar. içinden çıktıkları bir de amrikan servisleri vardı.. ellerine sağlık

Bilun ŞEN dedi ki...

Canım benim ne kadar güzel olmuş, ellerine sağlık! Öptüm kocaman marifetli hatun :)

sesiber dedi ki...

oyyyi Embirim çok tatlı olmuş bunlar. Şimdi bakarken aklıma geldi. wc banyo kapılarına da uygulanabilir bu figürler. Çıkıp keçe yapasım geldi.

Bucanni dedi ki...

Çok şirin, hemde kolay ne diyeyim süper...

Nedret dedi ki...

Çok tatlı olmuşlar Embir'ciğim.Sert keçelerden kullandın gâlibâ.Yumşaklar böyle güzel durmaz çünkü, kıvrılıverir.Ellerine sağlık.

embir dedi ki...

Güzel yorumlarınıza çok teşekkür ediyorum. Keçeleri en kalınından kullandım.

Bugün öğleden sonra dişim zor bir operasyon ile çekildi (sadece kökü kalmıştı ve 4 kanallı bir tedavi yapılmıştı) sersem gibiyim canım acıyooo, ağrıkesici ile duruyorum :(

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Zordur diş işleri Allah kolaylık versin. İyi geceler.

krizantem dedi ki...

Çok şeker olmuş bunlar, ben yeni görüyorum. Peçetelere sarılmasını nasıl sağlıyorsun, tel mi geçirdin içinden.

embir dedi ki...

Krizantemcim peçeteler kalın keçe ile yapıldı. İçine tel koymadım ama sarılması için kollarına ters yönlerde çentik attım. O çentikler birbirine girince kollar arkadan kavuşmuş oluyor.

Jaensue dedi ki...

Marieftli Embir'im çok guzel olmu$lar cnm çook :)

Elif Zorcan dedi ki...

kesinlikle harika.Eline, emeğine sağlık. Gerçekten çok güzel işler çıkarıyorsun. Nazarlardan korusun Allah...
Sevgiler..

Elif Zorcan dedi ki...

kesinlikle harika.Eline, emeğine sağlık. Gerçekten çok güzel işler çıkarıyorsun. Nazarlardan korusun Allah...
Sevgiler..

madammoda dedi ki...

Cok hos olmuslar, fikir super, emegine saglik.Simdi benim de aklima bunlari amerikan servis takimina uygun derilerden yapmak geldi ;)

nergisce dedi ki...

bu yaziyi kenardaki " blogumdaki yazilar" bölümünden buldum.
veeee süperrrrlerrrrrrrr:DDD
yaa sen ne orginal bi kadinsin böyle, müsadenle fotoyu kaydediyorum isin icinde kece olunce bi baska vuruyor beni:)
öptüm:D

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...