27 Eylül 2009

Reklam Kokan Çanta, Çiçek Kokan Çanta Oldu

Image Hosted by ImageShack.us
By embir

Efendim merhabalar, geçen hafta adapte olmakta zorlandığımdan genellikle Almanya hediyelerimi hazırlamakla vakit geçirdim. Onları da sizlerle paylaşacağım.

Bu çalışma Hikmet teyzenin yan dairesinde olan bir medikal şirketine ait bol reklamlı bir çantanın elime geçmesi ile başladı. Hikmet teyzecim sen bunu al reklamını kapatır kullanırsın dedi. Bende aldım hemen. Sonra nasıl kapatsam çiçekler kesip yapıştırsam mı? kurdelalar ile mi süslesem falan diye düşünürken aklıma daha kestirme bir yol geldi.

Aldım elime siyah poları ve çantanın bir yüzünün büyüklüğünde kestim ve yanlarından dikerek reklamı kapattım. Ama olmaz böyle çok sade dedim canımda pek bişi yapmak istemiyordu bende kolaya kaçtım. Annemin alıp minder falan yaptığı çiçekli polardan artan minik bir parça aklıma geldi. Oradaki bir çiçeği kesip siyah poların üzerine yapıştırdım. Hah işte süslendi, renklendi derken şeytan dürttü şöyle birde parlasa daha güzel olur dedi. Bende aldım simli ipi (ay bu ip değil aslında ama adı aklıma gelmedi) Çiçeğin etrafına bir tur yapıştırdım, kesmedi ikinci turuda yapıştırdım. O da kesmedi ortasına da daire yaptım. O da kesmedi sapını da yapayım dedim ama yok yahu gece gece yeter bu kadar dedim bıraktım :))

Eski haline göre iyi oldu diye düşünüyor ve sizlerin yorumlarını da merak ediyorum.

Dün bloglarımın çehrelerini de değiştirdim. Hatta buraya kültür mantarından bulduğum yeni eklemeler de yaptım. Mesela artık son yorumlarınız, en çok beğenilen yazılarım vb de yan sütunlarda gözükecek.

Şimdilik benden bu kadar birazdan Meral annemlere gidicez. Hoşçakalınnnnn.

20 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

Çok kullanışlı ve güzel olmuş canım, ellerine sağlık ;))

sergun dedi ki...

şu en beğenilen yazılar şeysi çok iyi oldu, ben de ekledim:)

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok güzel olmuş, şimdi rahatlıkla kullanılabilir. Çantanı da, bloğunun yeni görüntüsünü de güle güle kullan canım.

Arzu dedi ki...

ellerine sağlık. Cok zekice yapılmış bir çalışma.
Güle güle kullan
sevgiler

Unknown dedi ki...

OŞ GELDİN EMBİRİM,İNAN ÇOK ARADIM ÇOK ZEVKLE İZLİYORDUM YAPTIKLARINI.ELLERİNE YÜREĞİNE KUVVET ÇOK GÜZEL OLMUŞ YİNE.MORLARA DA HASRET KALDIK

Yelda dedi ki...

Hey süper olmuş
Firma görmesin bir sonraki çantayı bu şekilde dağıtmaya karar verirler valla
Ellerine sağlık canım çok güzel
Embir ürünü olurda mor olmazmı

Unknown dedi ki...

çok güzel süslemişsiniz bende böyle bir sürü çanta var fikir oldu banada
bu arada yandaki yorum veya son yazdıklarınızın ister 10tane bile görünbilir bunu zaten blogspot kendi gadgetlerinde mevcut

Malla dedi ki...

kapatma süper olmuş bu tip çantaları kapatmak için fikrinden yararlanıcam Sağol...

Stil Direktoru dedi ki...

Süper fikirmiş :)

nergisce dedi ki...

bayiliyorum senin su hayal gücünün genisligine harikasin canim:)

Unknown dedi ki...

hoş geldin ..hiç de belli etmemiş...

Nedret dedi ki...

Şahane olmuş şekerim.İyi fikir verdin.Ben de çanta dikmeye üşeniyorum.Böyle yapayım fırsat bulursam.Akıllı kızım beniiim!

Elif Zorcan dedi ki...

Eline sağlık. Ben hemen elden çıkartıyorum böyle promosyon ürünleri ama değerlendirme fikri şahane..
Sevgiler...

Paşa dedi ki...

BENCE SÜPER BİR FİKİR VE GERÇEKTEN HOŞ OLMUŞ ELLEİRNE SAĞLIK...AYNEN BENDE REKLAM KOKAN ÇANTALARDAN NEFRET EDİYORUM:(HALİYLE KULLANAMIYORUM:(

Adsız dedi ki...

çok şık olmuş ya çiçeğin polar olduğunu anlayamadım..kenardaki kordonun ışıltısı sanki çiçeği de parlatmış eline sağlık

Pembe Tatlar dedi ki...

yazılı şeylere benimde laerjim var ama hiç bu şekilde değerlendirmek aklma gelmedi süper olmuş canım...

Unknown dedi ki...

Ohh ne güzel olmuş.iyiki kolaya kaçmışsın yani:))
pırıltıları bile tamam.
ne güzel kullanılır duruma gelmiş.ellerine sağlık.

DILEKE dedi ki...

Ellerinize sağlık süperrr olmuş.

embir dedi ki...

ay ay ne güzel yorumlar almışım, çooook teşekkür ederim, öpücükler gönderiyorum.

inci çiçeği dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...