08 Eylül 2009

Lavanta Torbalarına Devam

Image Hosted by ImageShack.us


Büyük keyif ile yaptığım lavanta torbalarıma devam ediyorum. Şu diş diş dikme işini (adını hala bilemedim) denemek için pembe temizlik bezi kullanmıştım. Tabiki içini de lavanta ile doldurdum oldu bana lavanta torbası :))

Toplu fotoğraf istemiştiniz ama bunları daha önce çektiğim için bu üçlü pembiş grubu beraber paylaşayım dedim. Yaptıkça bir yerlere hediye veriyorum falan derken hepsini bir arada bende göremiyorum :))

Haftaya 5 günlüğüne İstanbul'da olucam. Yani bu hafta sonundan sonra yokum. Yaptığım 1-2 lavanta torbam daha var onları da paylaşayım sonrasında biraz daha farklı şeyler denemek istiyorum. Ama aklımda bir şey yok. Bugün için istediğim tek şey uyumak çok uykum varrrrr :( ZZZzzzzzzz

7 yorum:

Sibella dedi ki...

Coştun hayatım çoştun :) Hepsini hızlıca bakarken görüyorum ama bir türlü yorum bırakamadım. Hepsi birbirinden harika hayatım. İstanbul'a gidiyorsun ama ben hala Bodrum!dayım maalesef. Yoksa seni hayatta bırakmazdım bu sefer, mutlaka görüşmrk isterdim ama inşallah bir dahaki sefere diyelim naapalım:( :)) Öptüm...

Bizim Gibiler dedi ki...

Hepsi de birbirinden şeker. Özellikle pembe saçlı kız pek hoş:)
Hakikaten o diş diş dikmenin adı ne?
Ben de çok yaptım ama adını bilmiyormuşum sen söyleyince farkettim:))

ANTİGONE dedi ki...

yine harikalar yaratmışsın canım, ellerine sağlık. keçeleri nereden alıyorsun?

Özge Akaydın dedi ki...

embir varya, üşenmeden yapacam bu akşam bunlar...en fazla yerbezlerime yazık olur demi :) ellerine gözlerine aklına yüreğine sağlık arkadaşım...çok güzel her biri...

embir dedi ki...

Antigonecim ben ankarada yaşıyorum keçeleri de kıızlaydan alıyorum Erdoğan düğmede satılıyor.
özgecim yap valla, önce onlarla dene tabi kullanmadığın bir tanesi ile :) sonrasında keçe almak için yanıp tutuşacaksın canım :)
Hepinize yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.

GeCe dedi ki...

bir süredir baktığım halde yorum yazamadım çok güzeller bende geri dönsem iyi olacak biraz böyle çalışmalara

ella dedi ki...

çok beğendim canım hepsini ben...

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...