05 Eylül 2009

Civcivlerim Canım Benim

Image Hosted by ImageShack.us


Veeee yine karşınızda bir lavanta torbası. Bu sefer ki civcivli oldu. Sarı keçem yoktu bende temizlik bezi ile yaptım. Bence hoş oldu. Şapkasını polar kumaş ile yaptım. Simli iple şapkasını büzdüm gözlerini iple işledim. Kujumun kardeşi civcivi beğenince mor şapkalı olanı ona hediye ettim. Sonra mavi şapkalıyı yaptım ama ayaklarını dikmeyi unutmuşum. Bir tanede beyaz polar ile yaptım. Şimdi dolaplarımı mis gibi kokutuyorlar...

Bendeki son durum dişim hala ağrıyor. Ağzımın iç kısmındaki şişlik azaldı ama geçmedi :(

Hepinize mutlu hafta sonları diliyorum. Öptüm, kucakladım.

10 yorum:

Gülden YAPAR dedi ki...

ay bayıldım ben bu civcivlere :)) çok güzel olmuş embircim,galiba güzel bir koleksiyonun oluyor artik.toplu fotograf çeksen nasıl olur ?

ebrulikedi dedi ki...

çok şirinler.şapkasına bayıldım:)

Unknown dedi ki...

BU ŞİRİN CİVCİVLERİ YERİM BEN BUNLARI DİYE SEVERSEM AYIP DEĞİLMİ.ÖPERİM BEN BUNLARI,ÇALACAĞIM BU FİKRİNİ ÇINARIN DOLABINA LEVANTA TORBASI YAPAYIM KIZMAZSIN DEĞİLMİ SEVGİLER

krizantem dedi ki...

Canım çok tatlı olmuşlar yine, şapkalarıda ayrıca sevimli olmuş. Bu kadar lavanta torbasından sonra, çekmeceler mis gibi kokuyordur artık.

Nedret dedi ki...

Sık dişini geçer az kaldı diyeceğim ama sıkamazsın ki.Yâ sabır, yâ selâmet.
Arkadaşlarımızdan biri elyaf ve lavatayı beraber dolduruyormuş.Daha tombik ve tonton olmaları açısından iyi fikir değil mi?Yap sen yap bitir modelleri.Ben hepsini çalacağım kışın:)))

Suzy dedi ki...

civcilerin şahane embirim:)Ağız içindeki soruna gelince de papatya suyu ile gargara yap canım iyi gelecektir anlık da olsa rahatlatıyor iyileşmesine de yardımcı oluyor. Geçmiş olsun.

Yelda dedi ki...

Embircim
Engine yaptığım oyuncağın

http://yldoz.blogspot.com/2008/10/organik-oyuncaklar.html

kalıbından galiba
Yapması çok zevkli değilmi
Geçenlerde yine yaptım arkadaşımın bebeği için
Ama lavanta keseside güzel bir fikir Ellerine sağlık canımm

Özge Akaydın dedi ki...

çok güzeller şipşirin :) eline sağlık aklına sağlık,valla ne güzel düşünmüşsün...

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok çok geçmiş olsun bu hafta Fulya da dişinin tedavisiyle uğraştı.
civcivler çok şirinler , mis koktular

Unknown dedi ki...

Dişiniz için geçmiş olsun diyorum. Civciclerinizide çok beğendim

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...