23 Eylül 2009

Mavi Balina

Image Hosted by ImageShack.us
By embir

Ay nasıl başlayacağımı bilemedim. Benim blogda zaten nazlanıyor açılmıyor, arada sırada girebiliyorum, yine o şanslı zaman dilimindeyken afete gitmeden önce yaptığım balinalı lavanta torbamı sizlerle paylaşmak istedim.

Polar kumaş ile yaptım ve içini lavanta ile doldurdum. Sanırım bunu da pasajımda satışa sundum. Şuan link veremeyeceğim çünkü bu pc çok yavaş, açılmıyor :( Hemen yanda pasaj vitrinime tıklayarakda balinama ulaşabilirsiniz.

Bu arada sizleri ziyarete gelemedim. En kısa sürede çay içmeye, sohbet etmeye uğrayacağım :)

Veeee son olarak annem ve abim kuzenimin düğününe gidecekler ama ben çok istememe rağmen gidemeyeceğim :(( Neyse sağlık olsun diyorum. Bende onlara minik hediyeler hazırlıyorum. Kuzenlere, gelinlere versinler diye. Yaptıklarımı elbette sizlerle de paylaşacağım.

Bugünlük bu kadar, hafta sonuna kadar benden haber alamazsanız telaşlanmayın, muhtemelen hediyelerimi hazırlıyor olacağım. Haydi kalın sağlıcakla...

6 yorum:

MAYdesignorg dedi ki...

Çok şirin olmuş balinan.Bizde bekleriz şekerim :)

ella dedi ki...

kolay gelsin canım, sana güzel haftasonları...

sulesaribas.blogcu.com dedi ki...

eline saglık çok tatlı olmuş

Nedret dedi ki...

Gülümsüyor ayol bu:)))

Gülen Tezer dedi ki...

Balinalar hep gülümser gibidir. Onların iyi aileleri vardır, birbirlerine çok düşkündürler. Aileden birine bir şey olsa hepsi birden çok üzülür. Okyanusumsu lavanta kokulu balina hiç görmemiştim. Teşekkürler embir'im :)

Stil Direktoru dedi ki...

şekerim özledik yani kaç kez geldim gittim yoksun açılıyor artık bloglar mucx

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...