30 Eylül 2009

Almanya Hediyem Özel Gün Çantası

Image Hosted by ImageShack.us

By embir

Merhabalarrrr,

Bu haftayı da yarıladık kaldı iki iş günü. Ben de Almanya hediyelerimi yapmaya devam ediyorum. Bu çantalardan yani özel gün çantalarımdan daha çok göreceksiniz sanırım. Daha önce siyah renkte yaptığımı sizlerle paylaşmıştım. Şimdi de embir'in olmazsa olmaz rengi mor ile çalıştım. Diğeri Vildan ablam içindi, ondan sade yapmıştım. Bu gelin kızlardan birisi için olacak, öğrendiğim kadarıyla mor renk seviyormuş o da :))

Yapımı oldukça basit mor polar ile dikdörtgen kestim. Pembe keçeden yaptığım köpeği üst kısma diktim. Kenar dikişleri ise halen adını bilmediğim o teknik ile yapıldı. Kapak kısmına da aynısını yaptım sonra da kafama göre zincir çekip battım. Dantel falan bilmem ben buda öyle birşey oldu işte.

Dün akşam işi abarttım şimdi de üçlü set hazırlıyorum. Bitince ve fotolarını çekince onu da sizlerle paylaşırım. Aslında bunlar çantada taşımak içinde çok iyi fikir. Farklı renk ve boyutlarda yapıp içlerinde farklı şeyler saklayabiliriz. Böylece çanta içinde anahtar falan aramak zorunda kalmayız. Zira bendeniz büyük boy çanta kullanmaktan haz ederim. Bu sebeple de aradığımı zor bulurum.

Ben biraz yorum yazayım sizlere ziyarete geliyorum. Sonra özel gün çantalarıma kaldığım yerden devam edeceğim. Byes...

9 yorum:

Ayça dedi ki...

Hhihiiii, ilahi 3lü set mi hazırlıyorsun. Çok merak ettim şimdi yafff. Bi de diyorum ki; haftaya ikimizin de müsait olacağın bir gün ayarlasak mı :) Sen yine erken kaçsan ne güzel olur valla. Öpüyorum çok...

embir dedi ki...

ay evet ya ayçacım süper ötesi olur. Özledim seni. Görüşelim lütfen. Erken çıkma konusunda bakiyim bakalım belki izni kopartırım müdürümden :))

Ayça dedi ki...

Ayy izin mi :) Dur hemen heveslenmiyim de :)) Sen bana haber verirsin :)

embir dedi ki...

tamam canım haftaya alolaşalım, ohhh yandan yanda :))

3prenses dedi ki...

çok güzel olmuş.embircim.bende şimdi kumaşları almışım masaya dikiş makinamı koymuşum önüme özel gün çantası dikeyim diye.ama yaprak dökümü izliyorum.bütün ilhamım kaçıyodu ki reklamda sana geldim.iyiki gelmişim.dikmeye gidiyorum:))

*ayliz* dedi ki...

canım ellerine sağlık buda çok şık kesin çok beyeneceklerdir

Yelda dedi ki...

Embircim çok güzel olmuş
İsmide güzelmiş ben ne isim vereceğimi bilememiştim

Eeee kızlar nerde buluşuyoruz:))))

irem dedi ki...

harika olmuş hemde çok kullanışlı

elifzel dedi ki...

amaniiin çok hoş olmuş...
yahu şu dikişin adını yapılışını bilen varsa hele bi sölesin;)