16 Nisan 2009

Lavanta Kokolu Kızım

Image Hosted by ImageShack.us

By embir

Bende yaptım bendeeee, sanırım geçen seneydi bunları şurada görüp 10marifette yayınlamıştım. Oradaki kullanım şekli broşmuş ama ben içine lavanta doldurdum. Arka tarafına saç yapmadım belki bu şekilde banyoda falan kullanılabilir diye düşündüm.

Kızı keçe ve polar kumaşları kullanarak yaptım. Renkli iplerle üstünü işledim. Ben evde hasta yatarken kayınvalidem bana yemek getirdi demiştim ya işte o zaman bunu da kendisine hediye ettim. Benzer bebeklerden yine yapıcam çünkü çok hoşuma gitti.

21 yorum:

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Çok şeker olmuş embirim bayıldımm..

ebrulikedi dedi ki...

çok şeker olmuş.çok beğendim mis kokulu kızı.

Cocukla Cocuk dedi ki...

gerçekten çok hoş olmuş:)

Derya dedi ki...

Çok şeker olmuş bayıldım bu güzel işleri görünce keçelerime bir el atsam da bunlardan yapsam diyorum
İşlemeleri herşeyi çok güzel olmuş ellerine sağlık...

Paşa dedi ki...

çok şeker olmuş kayınavliden güle güle koklaya koklaya kullansın..

sesiber dedi ki...

Hııı ben tanıyorum bu kızları. Senin yorumun da çok gzüel olmuş. Ellerine sağlık canım.

3prenses dedi ki...

ama çok güzel olmuş.

dshandmade dedi ki...

çok beğendim, ellerine sağlık sevgili embir. bu kızlar saç tokası, taç süsü de olabilir. aplike edilip yastık yapılabilir. fikirler uçuşuyor bak.sevgiler...

nrhnmrl dedi ki...

evet ya çok güzel olmuş embirim harika görünüyor bence de çalış daha neler çıkarırsın sen bunlardan vallahi ellerine sağlık

LEMAN dedi ki...

hayırlı cumalar canım sevgilerle

GeCe dedi ki...

çok şeker yaaa güzel bir dizayn olmuş ve parfümünün kokusu buraya geldi kızın

Ada Deniz dedi ki...

süper olmuş bayıldım buna

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Çok detaylı ve güzel bir çalışma olmuş. Ellerinize sağlık.

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ellerin dert görmesin hayatım.Sevgilerimle

kedicibasi dedi ki...

çok güzelmiş kızın:)

Nur dedi ki...

bayıldım ben buna ellerine sağlık..

embir dedi ki...

beğenmenize sevindim kendime de yapıcam valla. Taç fikrini de beğendim denemek istedim. Teşekkürler

harosa dedi ki...

iyi akşamlar canım ellerine sağlık

Ayca Karaoglan dedi ki...

ayy emooşşş çok şeker bu kız, bir isim vermelisin bence :) öptüm seni koccaman :)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.çok şeker yaaaaaaa :)

embir dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar, bunlardan bir dünya yapabilirim. Sonucu çok hoşuma gitti :)

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...