06 Nisan 2009

Eğer Erkek Olsaydım... Mim

Sevgili Sesiber beni mimlemiş. Mimimizin konusu erkek olsaydım yapacağım ve yapmayacağım 5 şey nedir?

Hemen başlayalım.

Yapacaklarım:
  1. Kesinlikle hergün spor yapardım (bunu kadın olsam da yapabilirim ama böylece bahanem oluyor)
  2. Kibar, kadın ruhundan anlayan, centilmen, aşka aşık bir erkek olurdum.
  3. İnsanların (özellikle de kadınların) parmaklarını yiyeceği türden bir kaç nefis ve özel yemek tarifinin üstadı olurdum.
  4. Sırtıma çantamı alıp dünya turuna çıkardım (nerde akşam orda sabah)
  5. Hayatımın kadınını bulduğumda ise onu asla elimden kaçırmaz (ona sık sık çiçek ve minik hediyeler alır, onu ne kadar çok sevdiğimi söylerdim) sonrasında da mükemmel bir eş ve baba olurdum.

Yapmayacaklarım:

  1. Eğer aşık değilsem bir kadının kalbini kırmaz duygularım değişmeye başlamışsa bunu ona kibarca söyler, hiç bir kadını madden ya da manevi olarak aldatmazdım.
  2. Kadın gördümü ağzının suyu yandan şıp şıp şıp akan ayran gönüllü bir erkek olmazdım.
  3. Kadınlara şiddet gösteren bir erkek olmazdım.
  4. Futbol izlemez, hani oldu da izledim küfür etmezdim.
  5. Alış veriş (bunu kujum söyledi :))

Ben kimi mimlesem acaba???

Haroşa

Örgücünine

Nalan abla

Lilibebek

1 yorum:

sesiber dedi ki...

Hepsi iyi de, o sırtına çantanı alıp gezme fikri olmaz, yanında sevgülün varsa olur, olmazsa kız bırakır seni benden söylemesi.
Alışveriş yapmaz mıydın? Olmadı, Sen evde kaldın:))

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...