27 Aralık 2008

Yılbaşı İçin Hazırlıklara Devam


Bu akşam bir arkadaşım bilgisayarımın bakımını yaptı zavallıcık kendine geldi. İstediğim programları sonunda yükleyebildim. Virüs programımın güncellemesi de tamam. O zaman yaptıklarımı paylaşmaya da devam :)
Geçen gün hazırladığım magnetleri sizlerle paylaşmıştım. İşte onları yaparken bunları da yapmıştım. Ama bunları kurabiye kalıpları ile yapmadım. Bunlar Almanyadan aldığım yumurtalıklarımın ayak kısımlarından. Dörtlü takım almıştım. Burada kalp ve ayak şekli var. Birde çiçek ile el figürü var. Kil hamurunu elimle düzleyerek kalıbımla istediğim şekli çıkarttım. Kürdan ile uç kısımlarından birer delik açarak kurumaya bıraktım. Kuruduktan sonra da yine ojelerimle onları boyadım. Kalpli olanı kırmızı oje ile boyayıp kuruyunca simli kırmızı oje sürdüm ama beğenmedim sonra bir kat daha aynı kırmızı ile boyadım. Ayaklı olanı da yavruağzı gibi bir renge boyadım. Gri simli ipimle de bağlayarak ağacıma astım. Bu aralar yaptığım bir kaç çalışma daha oldu. Onları da sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

4 yorum:

Yelda dedi ki...

Embircim çok güzel olmuşlar
ben bikere ojelerle seramik bişeyleri boyamaya çalıştım ama mat oldu parlak olmadı
senin süslerin üzerine vernik falan sürdün mü?
Sevgiler

embir dedi ki...

yeldacım benim ojeler parlak belki ondan kuruyunca da parlak gözüküyor. Üzerine değil vernik cila bile sürmedim. Seni n ojeler matsa ondan parlak olmamıştır.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Ayak güzel olmuş pembiş bide gözümden kaçmadı sanma:) ellerine sağlık eminecim.

embir dedi ki...

Teşekkür ederim Elifcim, pembe olsun mor olsun 3 kuruş fazla olsun :))

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...