19 Aralık 2008

Magnetlerim

Kıbrıs'tan hazır kil hamuru almıştım ve biran önce paketi açmak istiyordum. Zamanım olmadığı için kısa bir süre beklemek zorunda kaldım ama sonunda dayanamadım ve paketi açıp hamuru elime aldım ne yapacağımı da tam olarak bilmiyordum. Önce biraz boncuk yapmaya başladım ama bu beni tatmin etmedi. Sonra aklıma kurabiye kalıplarım geldi. Mutfaktan onları aldım kurabiye yapar gibi hamuru düzelttim ve bastırıp etrafındaki fazlalıkları aldım. Bunu doğrama tahtasında denemiştim fakat tahtanın dokusu hamura çıkınca vazgeçtim. Fimo yapmak için bulduğum fayansımı aldım (iki tane fimom var ama henüz denemediğimi de belirtmeden geçemiycem) ve onun üzerinde magnetlerimi yaptım. Kurumaları için bekledim. Çok çabuk kuruduklarını söyleyebilirim. Ertesi gün aslında kurumuştu ama yine yoğunluktan onlarla ilgilenemedim. Sonra araya bayram tatili girdi. Benim kil hamurundan yaptığım kalıplarım öylece bekledi.
Sonunda dün akşam oje kutumu salonun ortasına getirdim ve hazırladığım magnetlerimi boyamaya başladım. Akrilik boya kullanmadım çünkü su bazlı olması sebebiyle şekillerimin bozulabileceğini düşündüm. Neyse dün akşam hayvancıklarımı boyadım. Bazı yerlerine simli ojelerden kullandım. Arkasınada renksiz tırnak cilası sürdüm. Suratlarını boyarken burada bahsettiğim suratların görüntüsünden esinlendim. Bu akşamda iş dönüşü arkalarına plastik magnetlerden yapıştırdım ve buzdolabıma arkadaşlarının yanına yerleştirdim onları. Aslında penguen pembeli morlu oldu, siyah ojem yoktu ve onunda farklı olmasının iyi olacağını düşündüm.
Tabi sadece bunları yapmadım. Yaptıklarımın bir kısmı halen boyanmadı, birkaç tane de yılbaşı ağacımıza süs yaptım, bunlarla beraber boyadım, onları da yakında paylaşırım. Şimdi istediğim tek şey var uyumak. Sanırım hasta oluyorum. Zaten boynum tutuldu, iki gündür boynum tutuk dolaşıyorum :( Bugün doktora gittim yazdığı ilaç ve merhemi aldım umarım kısa sürede geçer...

10 yorum:

Sibella dedi ki...

Çok sevimli olmuşlar, sende de ne renkli ojeler varmış öyle hayatım :))

GeCe dedi ki...

şeker görünüyorlar eline sağlık

Cocukla Cocuk dedi ki...

Embir, dün biz de fimodan magnetler yaptık, çok zevkli oluyor. Senin kalıplar çok güzelmiş ama tam bizim çocukların seveceği kaloplardan olmuş. Ellerine Sağlık.

Ayca Karaoglan dedi ki...

ya süpersin, tatlım ne güzel olmuş. ben de geçenlerde hamur aldım ama o bana bakıyor ben ona :)

Yelda dedi ki...

hey bu kurabiye kalıplarından benimde var
embircim bunlar çok güzel olmuş
sende benim gibi magnet sevenlerdensin galiba
boynun için çok geçmiş olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

hamurla oynamak çok keyifli gerçekten de stres attırıyor resmen..harika magnetler olmuş eline sağlık

Ece Aymer dedi ki...

Güzel yorumuna teşekkürler, her zaman atölyeye beklerim ama zaten blogu gelemeyenler için yaptım...

embir dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Evet Sibelcim bende oje çok ama fark ettim ki pembe rengi çok sevmeme rağmen sadece minicik bir şişe pembe ojem var. Şu çocuk ojesi gibi olanlardan.

Ç.Ç. bu kalıplarla daha önce kurupasta yapmıştım. Evimize minik bir misafir gelecekti. Hamura kalıpların yüzleri de çıktığı için evet çocuklar çok seviyor :)

Ayça bir ara yaparsın nasıl olsa, bende bekleyen malzemelerin bir kısmı, fimo, keçe, kumaş, takı, ipler...

sesiber dedi ki...

geçmiş olsun embirim.
akrilik bota kullanmaya çekinme birdahakine, bozmuyor çünkü. ojeler de pek afilliymiş gerçekten. kendi yaptığın herşeyin değeri ne kadar büyük değil mi? ellerine sağlık, çok şekerler.

embir dedi ki...

Canım benim teşekkür ederim. Boynum geçti sayılır. Birazcık ağrım var o kadar. Tavsiyen içinde teşekkürler. Kalan kili akriliklerle boyayayım. Öptüm.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...