23 Aralık 2008

Matematik Budur

Öncelikle yazmak istediğim birşey var. Bilgisayarımı kısa süreliğine kujumun kardeşine verdik. Onun pc patlayınca (gerçektende bir patlama sesi ve dumanların ardından çıkan kıvılcımlar ve atan sigorta) ve vizeleri de yaklaştığından ders çalışması için benim laptopı hafta sonu ona götürdük.

İş laptopıma da virüs girdi. Ne güncelleme yapabiliyorum ne de yeni program yükleyebiliyorum. Bu şekilde de buraya yazmak, süslü püslü fotolar eklemek zor hatta imkansız oluyor. Bende bilgisayarım gelene kadar beklemeye karar verdim. Bu arada fotoğrafsız yazılar yayınlamaya çalışacağım.

Şimdi gelelim esas meseleye, bu formülü bu sene sonuna kadar yapabilirsiniz. Deneyin ve görün derim :)
Ayakkabı numaranızı 5 ile çarpın.
Çikan sonuca 50 ekleyin.
Çikan sonucu 20 ile çarpın.
Çikan sonuca 1008 ekleyin.
Ve son olarak doğum yılınızı çıkartın.

Dört haneli bir sonuç bulacaksınız:
ilk iki rakam ayakkabı numaranız son iki rakam yaşınız.......

11 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

yok yok yanlış cıkıyor yaşım :))

embir dedi ki...

:)) peki öyle olsunnnn böyle bir şarkı vardı sanırım :)

nergisce dedi ki...

:D süpermiss

Ayca Karaoglan dedi ki...

hihi çok eğlenceli :)
bu arada geçmiş olsun şekercim. umarım bir an önce virüs olayını çözersin. öpüyorum...

leyya dedi ki...

embircim bi sorun göremedim ben.hani izleme limiti varyaa.. 200 kişi... onu aşmış olabilir misin acaba.200 den sonrasına izin vermiyor blogger emmi .hoç en son duyan ben olduguma göre sen kesin biliyorsundur..bi daha dene istersen.bu arada süper keçeler ekledim(kendimce tabii)).bi göz atarsan sevinirim.çok selamlar ankaraya..

b.tugan dedi ki...

canım benim ziyaretlerin beni mutlu ediyor ayrıca motivede ediyor:)))sevgilerimi bıraktım gidiyorum gene gelicem:)))

embir dedi ki...

Teşekkürler ayçacım, cuma günü bakıma gidicek pcciğim :)) iyileşip gelecek.
Nergisce işlem tamam yani :)
Leyyacım sorunu bilmiyorum ama düzeldi ekledim seni. Gittim gezdim, yeni keçe çalışmalarına da bayıldım.

Betülcüm hah şöyle cici çalışmalarını paylaş bizimle, bende hergün sana gelip kontrol edicem :))

Yelda dedi ki...

Çok hoş
Bu arada yeni bannerin çok hoş olmuş
Sevgiler

Adsız dedi ki...

süper ya kuzum

embir dedi ki...

ehehehee teşekkür ettim :))

Adsız dedi ki...

benim sonuca göre 59 numara ayakkabı giyen 08 yaşında bir kızım:))))

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...