31 Aralık 2008

Sigara Yasağı ve Kara Kış İçin

Bu yazı için bana kızanlar olabilir, onlardan şimdiden özür diliyorum ama üzgünüm yazmak istedim. Bu hafta pazartesi günü işe gidemedim. Neden? Çünkü hasta oldum. Neden hasta oldum? Çünkü üşüttüm. Neden üşüttüm? Çünkü kapalı alanlarda uygulanan sigara yasağı yüzünden sigaramı balkonda içmek zorundayım. Şunu belirtmelim ki iş yerinde içtiğim sigaranın miktarı bu sebeple azaldı ama akşam evimde ya da dışarda aradaki farkı kapatıyorum.
Bugün işe gittim, arkadaşlarımla sohbet ederken onlara "Sigaradan kanser olmasak bile kesin zatüre olacağız" dedim. Gerçektende öyle, hani Ankara'nın soğuğu ya da ayazı meşhurdur ama Erzurum'daki, Kars'daki sigara içerler bu durumda ne yapıyorlar merak ediyorum. Sigara içmek için paltomu giyiyorum, atkımı sarıyorum, ellerime krem sürüyorum. Bir elime de sıcacık çayımı alıp öyle çıkıyorum balkona...
Şu elimde görmüş olduğunuz eldiven sayesinde sigara içerken elleriniz üşümeyecek :)) Seyyar satıcı gibi hissettim nedense :)) Efendim buradaki eldiven soğukta sigara içenlerin ellerinin üşümemesi için icat edilmiş. Sağ ele takılan eldivenin ortasında metal bir bölüm bulunuyor. Buraya sigaranızı yerleştiriyorsunuz ve sigaranın ısısı eldiveni yakmıyor. Ellerinizde üşümüyor.
Benim gibi soğukta sigara içmek isteyenlerin yüzünü güldürecek bir icat :))

7 yorum:

Tan dedi ki...

Valla kesinlikle katılıyorum size. Ankara'da 5 dakikada titreyerek giriyor insan içeri her sigara molasında. Yasağın bu kadarı çok acımasızca bence. Eldivenlerse güzel tasarlanmış=)

♥eylulbahcesi♥ dedi ki...

Eldiven ilginçmiş tiryakiler sevinecek
..
şu mereti nasıl bırakıcaz ya...feci şekilde vicdan azabı çekiyorum ama her sigara vakti de vicdanımın sesini susturup hiç affetmiyorum:) sigara üretiminimi durdursalar acaba bu yasaklar vız geliyo bize.. o zaman mecburen acı çeke çeke bırakırdık:)
****
Bu arada mutlu yıllar

embir dedi ki...

Htc ne yapıcaz peki? Eylülbahçesi bence de bize yasak koyacaklarına üretimini yasaklasınlar. Umarım yeni yılda sigarayı bırakırım yoksa bu soğuklarda kışı hep hasta geçirmek zorunda kalıcam :))

nalan dedi ki...

embir ,araştırmacı kişilik ,seni kutlamamak mümkün değil .çok beğendim ...benim eldivenler delikli zaten ama ben sigarayı dışarda içmeyi sevmiyorum.
yorum sahibi cida crochetin blogundaki örtüleri çok beğendim,hatta ona da takdirlerimi bildirdim.tabi ki türkçe olarak:))))

Sibella dedi ki...

Eminecim ben senin bu bloguna bakmayı bu aralar unutmuşum nasılsa:) Hanımlar 11-12 sene bir fiil sigara içtikten sonra yaklaşık 7 sene önce eşimle beraber sigarayı bıraktık ve hayatta yaptığımız en iyi şeylerden biri olduğunu düşünüyoruz. Daha önce bir kaç kez değişik şekillerde bırakma denemeleri yapmıştık ama olmamıştı. En iyi yöntem kesinlikle birden tamamen kesmek, öyle azaltmakla falan olmuyor. Hepinize şiddetle tavsiye ediyorum,zamanla istek yavaş yavaş azalyor ve sonra ya ben bunu bugüne kadar nasıl içebilmişim diyorsunuz,içenlerden de rahatsız oluyorsunuz. Tek olumsuz tarafı, o da bizim yaşadığımız,ikimiz de 10'ar kilo aldık maalesef ama yine de değer. Hadi hanımlar yeni yılda yapmak istedikler,niz listesine bir de bunu ekleyin, emin olun pişman olmazsınız :))

Ayça dedi ki...

Offf, offf... Kesmedi bi daha oooofffff... Bende şıp şıp burun akıtanlar tarafına geçtim sonunda. Hayır sigara yasak olunca illa ki içmek istiyorum. Zaten sigaranın yarısını rüzgar alıp götürüyor. Doya doya içemediğin için zaten içtiğinden bir şey anlamıyorsun. Nikotine doymadığın için sürekli bir sigara içesi durum var... Ama eldivenler gerçekten çok güzel fikir...

embir dedi ki...

Sibelcim bende daha önce sigarayı bıraktım ve 8 kg aldım. :))
Ne bilim bırakırım belki ama şimdi içmek istiyorum ama donuyorum işte...

Ayçacım çok geçmiş olsun. Ben kaşkoluma kadar sarıp öyle çıkıyorum sigara içmeye :)

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...