03 Aralık 2008

Pembeli Kırmızılı Örgü Çantam


Merhaba arkadaşlar, pazartesi gecesi Ankara'ya döndüm. O kadar yorgundum ki bütün gün uyudum diyebilirim. Yeni yaptıklarımın fotolarını çekmek aktarmak zor geldi eskilerden birşeyler bulayım dedim. Bu çantamı görmeyen arkadaşlarım için yayınlamaya karar verdim.
Yazıyı bile kujulardan direkt kopyalıyorum :)
Bu çanta bana sevgili kuzenimin hediyesi. Sizlerinde anlayacağı üzere pembe, lila, fuşya, mor hastası olan bendenize alınan hediyeler de bu renklerden oluşmakta. Nerede rengarenk, cıvıl cıvıl ya da tüğlü, parlak bir şey görseler ya benim için alırlar ya da kulaklarımı çınlatırlar

Bana en çok hediye alanların başında gelen kuzenim bu çantayı geçen sene yurt dışından almıştı. Buna benzer bir çantayı kendimizde yapabiliriz. İhtiyacımız olan bir miktar plastik, bir kaç renk ip, astar, fermuar, iğne, iplik ve çanta sapı

Plastik için elegans dosya, spiral dosya için kullanılan kapak yada asetat kağıdı işimizi görecektir. Yani hemen bir kırtasiyeye gidip temin edebileceğimiz hatta evdekileri değerlendirebileceğimiz bir malzeme. Plastiğimizi çantamızı yapmak istediğimiz genişlikte yaklaşık 1 cm'lik şeritler halinde kesip üzerine de tığ ile ipleri dolayalım. Her sırayı ayrı ayrı bu şekilde yapıp yanya getirip iç kısımdan dikelim. İçini astarlayıp ağız kısmına fermuar dikelim. Saplarını da taktığımızda çantamız hazır demektir.
Çantamı daha önce 10marifettede yayınlamıştım. Dilerseniz buradan yorumları da okuyabilirsiniz.

4 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

embircim harika görünüyor cabtan ben fotografa bakınca fermuardan yapılanlardan sanmıştım, çok emekli harika bir çalışma olmuş

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Bu çantanı çok beğeniyorum embir güzel duruyor:)

Joana dedi ki...

Nice work on a beautiful blog.
Joana

embir dedi ki...

thank you for your ideas...

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...