04 Kasım 2009

Eskiden Kalma İşler

Image Hosted by ImageShack.us
By embir

İşte yeniden çıktım karşına... ay nerden geldi aklıma bilmiyorum. Sanırım eskileri eşelediğim için oldu :))

Daha önce sizlerle paylaştığım konserve kutularını kaplama çalışmalarımdan birisi bu, sizlerle paylaşmayı unutmuşum. Aralardan fotoları bulup gün yüzüne çıkarttım. Renk kırmızı olunca adres belli, bunlar doğruca Vildan ablama gitti :)) Kız kullanıyorsun değil mi?

Diğeri ise minik ton balığı konservesinin tenekesiydi. Güllü peçete çalışması olarak yapıldı. Minik ise öyle içimden geldiği gibi:) Verniklenerek tamamlandılar. Minik olanın içine draje şeklinde boyadığım taşları koydum. İşte böyle...

Diğer kutu boyama çalışmalarım için buraya buraya buraya bakabilirsiniz.

3 yorum:

Paşa dedi ki...

çok şıklar ellerine sağlık..

ŞANSLI dedi ki...

Harika değerlendirmişsin canım.Çok şirin olmuşlar.Eline sağlık.
Sevgiler...

embir dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar, pratik işleri yapmasını seviyorum, kısa ve öz olmalı, insanın elinde sürünmemeli değil mi?