08 Haziran 2009

Bu da laleli kutum ve taşım

Image Hosted by ImageShack.us

Bu sefer ki teneke kutu kaplamamı kırmızı laler ile yaptım. Aslında hafta sonu dikiş makinemi çıkarttım ve biraz dikiş diktim ama eşim yurt dışındaydı ve fotoğraf makinesi de onda olduğu için fotolarını önceden çektiğim çalışmalarımı paylaşıyorum.

Pazar günü kujum yurtdışından döndü ve hemen alışveriş merkezine gittik. Bu konserve kutuları için çiçekler aldık. Balkonumu yaza uygun cicik şekilde dekore etmek istiyorum. Bir iki keçeden süste yaparsam süper olacak :)

Artık teneke kutuyu nasıl yaptğımı anlatmıyacağım merak edenler kedicikli ve kalpli kutularımı nasıl yaptığımı okuyabilirler. Bunun yanına bir de taş boyaması ekledim. Yine peçete tekniği ile yaptım.

Ben gideyimde çiçeklerimi bunlara ekeyim.

Sevgiler

14 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Hadi bakalım çiçeklerini bekliyorum, yeni diktiklerini de :) Öpüyorum şekercim, iyi haftalar...

cigdemonur2 dedi ki...

Çok neşeli bir balkon olacağına eminim:)

lezzettabağı dedi ki...

Çiçekli halleri de eminim süper olacak kutuların!Boşken bile çok şekerler.

Malla dedi ki...

balkonunu merakla bekliyorum:))

Huzur Moda dedi ki...

canım benim çok sağol sağlığım sıhhatim yerinde. ama işde çalışmıyorum fakat çoculk olunca inan iş güç bitmyo evde . işten çıktığımdan beri zaten 3 aydır okuma bayramı çalışmaları bitmedi.ben gittim öğretmeye okula . hafta sonları bi bir arkadaşının d. günü var bi birinin . görsen ne partileri bitiyo ne d. günleri. bide haftasonu sınavvları çıktı daha ilkokul 1, sınıfta ne hasba şey anlamadım gitti. zaten derlser ayri bi alamet. neyseki okul bitiyo rahata ercem inş. böyle koşturma içindeyken inan akşamları pc başına oturmaya vaktim bile kalmıyo. öylece bakınıp çıkıyorum. kendi bloğum bile öylece kaldı farkındasın işte sende:((( soğudum zaten .. neden böle oldu bilmiyorum . bir kaç can sıkıcı problemlerimde üstüne gelince:((( iyice soğudum .. öyle işte gülüm bunun dışında çok şükürü iyiyim :)) çok öpüyorum seni

nrhnmrl dedi ki...

embircim çok güzel olmuş bunlaaar ellerine sağlık canım sevgiler

krizantem dedi ki...

Canım bunlar çok tatlı olmuş yaaaa. Peçetenin desenine de bittim ayrıca. Ellerine sağlık....

lolipu dedi ki...

Diğerleri gibi bunlarda çok güzel olmuş embir. Vakit bulursam ben de şu peçete kaplama olayını denemek istiyorum. Yaptıklarını görünce acayip gaza geldim. Balkonunu ben de sabırsızlıkla bekliyorum :)

ella dedi ki...

çok güzel olmuş canım laleli kutun kırmızı kırmızı :))

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ohhh balkonunuz çiçekleri ekmeden çiçek bahçesine döndü zaten. Buda çok güzel. Ellerine sağlık.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Of o taşa bayıldım. Kardeşim de boyamış kocaman bir taşı nazarboncuğu renklerinde kapı stoperi yapmış... Ama bu daha hoş :) Sevgiler...

Yelda dedi ki...

şu boyama konusunda senden ders almam lazım
ellerine sağlık çok güzel her ikiside

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok çok güzel olmuş,bayıldım.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok çok güzel olmuş,harikasın!ellerine sağlık,bende yapmak istiyorum,çok güzel görünüyor,sevgiler.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...