06 Haziran 2009

Plastik Şişe Kumbara Oldu

Image Hosted by ImageShack.us


Canım arkadaşım Sibıl'ım ile dün msn'de yazışıyorduk, bana plastik şişeden kumbara yaptığını söyledi. Bende resmini istedim. Onun da izni ile bu çalışmasını burada yayınlıyorum.

Kedi ipi mi dede sakalı mı deniliyor işte o iple bir parça örmüş üzerine de normal ip ile tamamlamış. Kapağınıda paranın geçebileceği şekilde kesip kumbarasını tamamlamış.

Sibılıma bir blog açalım diyorum ama şu an için kendine güvenmiyor. Yazılanları buradan takip ediyor, belki sizlerinde güzel yorumları ona cesaret verir ve Sibılımı da aramıza katabiliriz :))

Emeğine sağlık Sibılım, çok güzel olmuş.

7 yorum:

Yelda dedi ki...

Sibıl'ın ellerine sağlık
Hadi Sibıl kendine güven biraz
Aramıza katılmaya ne dersin
Seni aramızda görmekten mutluluk duyacağız
Sevgiler

Ayca Karaoglan dedi ki...

Sibıl' tebrik ediyorum. çöpe atmak yerine plastik şişeyi geri döndürmüş :) Allah bilir daha ne güzel fikirlerin vardır Sibıl. Mutlaka aramıza bekliyoruz seni de :)

cimcime dedi ki...

Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

ella dedi ki...

çok beğendim çok güzel olmuş. arkadaşını aramızda görmeyi çok isteriz bence açsın bir blog yaptığı güzel şeyleri takip edelim :)

Şenay- Doğam dedi ki...

Bir çok kumbara fikri aklıma gelirdi ama pet şişeyi bu şekilde değerlendirmek en son belkı :) Tebrık ederim Sibıl.. veee en kısa sürede bu güzel fikirlerini bizimle paylaşmak için aramız da görmek isterim.. Blogum için çok güzel bir konu yakalamış oldum sayesin de ve sayen de ;)

Sevgiler...

berkbuket dedi ki...

haydi sibıl, haydi sibıl.

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...