21 Haziran 2009

Ben Yine Gittim

Merhaba Arkadaşlar,

Embir yine yok oldu diye düşünenleriniz varsa haklılar, geçen hafta işlerim çok yoğundu maalesef bloklarımı ihmal ettim :( Bu sabah Erzurum'a geldim. 1 hafta burada görevliyim.

Dün Ankara'da hava güzel diye havuza gittik. Oradanda pikniğe, yani çok eğlenceli bir gün geçirdim. Gecede valizimi hazırladım ama havuzun da etkisiyle hep ince giysiler almışım. Burası çok soğuk dondum yahu :( Hastalanmadan dönebilirim inşallah.

Hepinize güzel bir hafta geçirmenizi diliyorum. Çok öptüm.

7 yorum:

biyasimadahagirdim dedi ki...

kendine dikkat et.. götürdüğün bütün giysileri üst üste giy:D

HUYSUZBALIK dedi ki...

Güle güle git güle güle gel. Bence üzerine bir hırka satın al yoksa hastalanmaman mümkün değil gini. Sevgiler...

Stil Direktoru dedi ki...

Dikkat et kendine canım

TATESAL dedi ki...

Doğuya giderken mutlaka kalın birşeyler almak lazım...Özellikle geceleri soğuk olur..Bende Erzincandayım ama Erzurum soğuk olur.Hele Ağustosta Karsa gittim,dondum...Batı yanarken doğu yazları serin geçirir....

Ayca Karaoglan dedi ki...

E hadi bakalım, iyi çalışmalar :) Öpüyorum çok

Cocukla Cocuk dedi ki...

sana kolay gelsin, hastalanmadan dön tamam mı

papatya dedi ki...

Iyi hafta sonlari size.Kenya'dan sevgilerle...

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...