01 Haziran 2009

Konserve Kutusunun Değişimi

Image Hosted by ImageShack.us

By embir

İşte varan 1

Sizlerden ayrı kaldığım sürede yaptığım bir çalışma ile karşınızdayım. Bu fasülye konservesine ait bir teneke kutuydu. Krem rengi akrilik boya ile kutumun dışını 3 kat boyadım. Ardından beğendiğim bir peçeteyi peçete tutkalı ile kutuma yapıştırıp kuruyunca da sprey vernik ile cilaladım.

Birçoğunuz bilirsiniz şu sprey vernikler ile aram hiç iyi değildir ama bu sefer başardım :)) Kedicikli peçeteyi kutunun iki tarafınada yapıştırdım. Aslında onu balkonumda kullanmak için yapmıştım. İçine çiçek ekecektim ama kıyamadım. Acaba ne olarak kullansam bilemedim yahu???

22 yorum:

Adsız dedi ki...

valla ne olarak kullanırsan kullan yakışır...harika olmuş..eline sağlık...hoşgeldin

Xena.G dedi ki...

çok güzel olmuş bayıldım. elinize sağlık :)

Unknown dedi ki...

MUTFAK BANYO HER YERDE OLUR HARİKA OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK.

sesiber dedi ki...

canıım hoşgeldin, özledik seni.
Bu kutular nefis olmuş. El boyaması sandım, öyle güzel uyum sağlamış ki zemine, peçete dekopaj olduğu belli değil. Bnece de kıyabildiğin herşeye kullan, çok güzeller.

http://derya-kuzusu.blogspot.com/ dedi ki...

Çok harika olmuş bayıldım, bende bu boyama işine merak salmıştım bir ara ama çok malzeme gerekli gibiydi vazgeçmiştim görüyorumki sen az malzeme ile harikalar yaratmışsın. Kedicikler de çok sevimli olmuş,üzerinde kedicik olan herşeyin bir sıcaklığı var bence :)çok güzel olmuş..

Sibella dedi ki...

Ayy ne kadar cici olmuş bu böyle, bu arada sen de tekrar hoşgeldin canikom :))

Malla dedi ki...

yeni projenle hoş geldin. Eline sağlık Embir...

Paşa dedi ki...

çok güzel olmuş her yerde kullanılabilir:9

Ayca Karaoglan dedi ki...

canımmmm, hoşgeldin tekrar, e doğum günün de kutlu olsun. nice güzel, sağlıklı yaşlar diliyorum sana :) kedicikler çok şirin olmuş. ne olarak kullansan ben de bilemedim ki :) öpüyorum çok çok

berkbuket dedi ki...

eylulbahçesiyle aynı fikirdeyim her şeye yakışır. ama balkondada kullanabilirsin benim de var böyle konserve kutusu saksılarım hiçbir şey olmuyor. vernikli olduğu için yıkıyorum bile. ellerine sağlık.

Ada Deniz dedi ki...

çok cici olmuş. bence ilk fikrin güzel çiçek dik içine. Gözünün önünde olsun istiyorsan ev çiçeği dikersin

Adsız dedi ki...

Çok beğendim,ellerine sağlık!Ben saksı olrak kullanırdım vallahi,çok şirin olurdu :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok güzel elinize sağlık. Ben de akrilik boyayla boyayıp stencel şablonuyla çalışmıştım.
Güle güle kullanın herşey olur bundan.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nihayet dondun Embricim :)) Seni ve cicilerini cok ozledim ben :)) Bu konserve kutusu cok cici olmus :)) Kaktus diksen nasil olur :)

embir dedi ki...

hoşbuldukkkk güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Bu durumda benim konserve kutusu hafta sonu alınacak çiçekler ile bundan sonraki yaşamını balkonda sürdürmeye hak kazanmıştır :))

kedicibasi dedi ki...

ne kadar talı veşirin olmuş:) ellerinize sağlık

gelincik dedi ki...

harika olmuşlar embir ellerine sağlık mutfaktada bu kutular eminim çok iline yarar her türlü kullanabilirsin kurabiye saklayabilirsin şehriye bulgur şeker çay vs koyabilirsin omadı kalemlik olarak kullanabilirsin oda olmadı tahta kaşıklık olarak kullanabilirsin ne bilim işte aklıma bisürü şey geldi sen daha iyisini bilirsin:)

Jaensue dedi ki...

Embircim çok guzel olmus cnm ben de boyama sandim bastn:) Kedicikler çok $ekeerrr!Ben çiçek ek derim:)

Hatchipu dedi ki...

merhaba embir.. blogunu bugün kesfettim. bu kedicikli kutular cok sirin olmus cidden.ellerine saglik =)
cok cici calismalarin var..
sevgilerimle
hatice

ebrulikedi dedi ki...

çok şirin olmuş.bayıldım.bu peçeteden bende de vardı.ilk aldığım konserve kutusuyla yapacağım.eline sağlık

diidem dedi ki...

tek kelime ile harikalar :) ellerinize sağlık

1Gül - Ahşabistan (Roseone) dedi ki...

çok tatlı olmuişlar peçete de harika :) elinize sağlık

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...